2 Saat Sonra ;
Defne havalımanında gelicek kiracılarını bekliyordu.2 Erkek 2 kız olarak gelicekleri söylemislerdi.Saate baktı ucakları ineli 10 dakika olmustu.
Ayazlar ucaktan inince Ece ve Tuğçe makyaj tazelemek icin lavaboya girmislerdi.Onlar cıkınca dısarı cıkıp etrafa bakınmaya basladılar.Kızı Ayaz görmüstü.Ufak boylu siyah dar yırtık pantolonlu ve askılı kırmızı bluzluydu tamda tarifteki gibi giyinmisti.Saclarida beline kadardı.Semihlere haber verip kızın yanına gittiler.
" Defne ? " dedi Ayaz o olmasını umut ederek.
" Hosgeldiniz " dedi Defne de yalancıktan gülümserken.
" Hosbulduk.Gidelim hadi "
Ece bir at arabası beklerken onları kapıda siyah bir Range Rover bekliyordu.Herkes binmisti fakat Defne öndeki kocaman siyah motora binmisti.
" Kücücük cüssesiyle onumu kullanıcak yani ? " demisti Semih sasırarak
Defne kaskınıda taktıktan sonra son sürat ciftlige sürmüstü motorunu.Ayazlarda arkadan onu izliyordu.Defne en keskin virajlardan bile motorcular gibi motorunu yatırarak gecerken arabadaki herkesin agzı acılmaktan acımıstı.Ciftlige geldiklerinde burası hoslarına gitmisti.Arabadan inip valizleri yüklendiler Semih ise direk Defnenin yanına gitti.
" Vay ca nı na! " dedi heceleyerek.
" Güzel ciftlik degil mi ? " dedi Defne de
" Ciftlikte güzel fakat sen ve motor sürüsün baskasınız " dedi Semih bu sırada Ayaz r kucagına kocaman bir valiz fırlattı ve BAM Semih yerde.
Defne ise Semihe gülerek misafirleri bahceye götürdü.Bir kac cocuk gelip valizleri üst kata tasırken Ayazlarda bahcedeki cardaga kuruldu.Iskender Bey geldiginde herkes onunla tokalasıp tekrar yerine oturdu.
" Ee nasıl beğendinizmi çiftliği ? " dedi İskender Bey meraklı gözler.
" Cok güzel " dedi Semih Defneye bakarak.
" Güzel bi yere benziyor.Ciftlik diyince köy yeri gibi bi sey sanmıstım " dedi Ece
" Ahh istersen 5 metre ötede o da var " dedi Defne de ukalalık yaparak.Sinir olurdu böyle sehirli kızlara.
" Ecenin kusuruna bakma.Ucaktan dolayı bası agrıyorda " dedi Ayaz, yalan söylemek zorunda kalmıstı
" O halde Defne size odalarınızı göstersin " dedi Iskender Bey.
Herkes tam ayaga kalkmıs yukarı cıkmak icin yürürken ciftlikten iceri 2 tane gencten yakısıklı atlarıyla cocuklar girdi.
" Selam dede " dedi ikiside.
" Selam cocuklar " diye karsılık verdi Iskender Beyde.
" Defi geliyormusun ? " dedi esmer olan.
" Bugünlük affedin.Yeni kiracılarımızada meraba diyin. Kaba cocuklar " diyip yalandan kızdı Defne onlara.
" Tatilin tadını cıkarın " dedi sarısın olanda sonrada gittiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülümse İnadına !
Novela Juvenil'' Bu kadarı fazla Yavuz! Çiftliği nasıl satarsın ?! '' dedi genc kız ellerini cam masaya vurarak. '' Sana bunun olucağını söylemistim.Ve bu durumdan nasıl kurtulucağınızıda.. '' dedi ve kalleşçe sırıttı. '' Seninle evlenmiyicem! Sokaktada kalsam, s...