Defne ise onlarla gidemediği icin üzülerek Ayazları yukarı cıkarıp odalarını gösterdi.Sonrada asagı indi.Onlar dediklerimde Murat ve Saitti.Cocukluk arkadasları onlar atların, motorların üzerinde beraber büyümüslerdi.1 Saat kadar sonra Ayaz uyanıp asagı indi.Defne havuza giriyordu.Gidip cardaga oturdu.
" Ecenin kusuruna bakmadın umarım " dedi mahcup bir tavırla Defnenin vücuduna bakmamak icin yere bakarak konusuyordu.
" Kafamda onun kusuruna ayırıcak yer yok " dedi Defne de umursamaz bir tavırla.
" Ciftligi hep kirayamı veriyosunuz ? " dedi Ayaz.Defne üzerine havlu sardıgı icin ona bakarak konusabiliyordu.
" Hayır bu ilk.Mecbur kalmasaydık bu da olmıyıcaktı. "
" Özel degilse - " diyemeden Defne lafını kesti.
" Özel! " dedi sertce ve havlusunu kenara atıp havuza geri atladı.
O sırada Semihte ellerini ovusturarak altında sarı sortuyla sırıta sırıta bahceye cıkıp havuza atladı.Ayaz kafayı yukarı kaldırdıgında ellerini birbirine baglamıs onu izleyen Eceyi gördü.Oflayarak yerinden kalkıp yukarı cıktı.
" O gelen cocuklar kimdi kız ? " dedi Semih rahat bir tavırla.
" Arkadaslarım yani cocukluk " dedi Defnede.Korayın rahat tavırlari onu güldürüyordu.
" Manitan var mı ? " dedi bu defa.
" Manitamı ? " dedi ve kahkahayı bastı Defne. Ne komik bir kelimeydi -manita-.Sonra susup.
" Yok " dedi.Bu soruları baskası sorsa şamarı yemisti.
" Nereye cagırdılar seni "
"Her gün at binmeye gideriz yada motor" dedi Defne bu cocukla saatlerce sıkılmadan muhabbet edebilirlerdi
Tekrar bisey diyicekken evden Ece cıktı sinirle ve valiziyle!
Ayaz ise arkasından " Ece! Hemen buraya gel!! " diye bağırıyordu.Defne ve Semih hızla havuzdan cıkıp olanları anlamaya calısıyolardı.Ece arabaya bindigi gibi arkasından bir toz dumanı bırakarak gitti.
" Kardesim ? " dedi Semih ne oldu dercesine.
" Ece iste! 5 dakika huzur vermezki! " dedi Ayazda kızarak. " Motorunu alabilirmiyim " dedi Defneye dönüp.
" Hayır.Yani al ama bence gitme daha cok taze biraz yatışsın.Merak etme burdaki tek otel var oranında sahibini tanıyorum " dedi Defne de.Motorunu kimseyle paylasmaya niyeti yoktu.
Ayaz ise bu sırada Defnenin vücuduna bakıyordu siyah bikininin icindeki süt beyazı tenine odaklanmıstı.
" Neyse ben aksam yemegini hazırlıyım " dedi ve iceri girdi Defne
" Yuh hayvan! Sevgilin simdi gitti anında kızı süzmeye basladın " dedi Semihte gülerek.
Defne aksam yemegini hazırlarken Handede ona yardım ediyordu.Bu sırada muhabbet ediyolardı.Tuğçe Ecenin aksine daha yatkındı böyle seylere.Onlar yemekleri masaya koyarken ordan 2 el karpuzu parmaklıyordu.
" Yaa dokunmayın karpuzlarıma " diyip ellerine vurdu Defne.Bunlar tabiki Murat ve Saitti.
" Annecim döktürmüssün yine " dedi Murat masanın bas kösesine kurularak.
" E yuh ama! Oğlum kalksana masadan misafirler oturucak " dedi Defnede..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülümse İnadına !
Teen Fiction'' Bu kadarı fazla Yavuz! Çiftliği nasıl satarsın ?! '' dedi genc kız ellerini cam masaya vurarak. '' Sana bunun olucağını söylemistim.Ve bu durumdan nasıl kurtulucağınızıda.. '' dedi ve kalleşçe sırıttı. '' Seninle evlenmiyicem! Sokaktada kalsam, s...