1

340 42 29
                                    

,,Já, že mám dědečka? Prosím?" ozval se nevěřícný hlas dívky, která týden před tím ztratila matku i domov.
,,Nó a no." ozval se hlas matky, její nejlepší kamarádky, Lily.
,,A proč nemůžu zůstat u vás?" kňukla nazpět do telefonu.
,,Protože na tom stále pracuji. Zatím se mi nepodařilo přemluvit soud. Prostě jsi teď v péči svého dědečka, Marinette. Je mi to líto."
Lilina matka byla právnička, která se případů Marinette hned ujala a našla jejího dědečka, o kterém dívka v životě neslyšela.
Hijakata Cheng, dědeček dívky a otec svého syna, který zemřel, měl o Mari samosebou zájem.
Marinette o něj ne. Neměla zájem o nic. Chtěla být sama.

,,Ani se nenaděješ a budeš doma, slibuju." objala Lila Marinette a podala jí baťůžek s křečkem.
,,Zavolám ti, dobře?" zeptala se jí pro jistotu.
,,Dobře." přikývla a objala jí.
Nasedla do letadla, batoh si dala pod nohy a nasadila si sluchátka. Tohle bude dlouhá cesta do Oakwoodu.

*

Mari vystoupila z letadla s jediným batohem. Všechny její věci shořely na cáry, jako její pokoj.
Pohledem hledala auto, motorku nebo staršího může, který by mohl mít něco specifického.
Uviděla jen může s dodávkou. A nebyl starý.
Určitě byl starý, ale rozhodně na to vzhledově nevypadal.
Ani se neusmál, když k němu přišla. Pouze se na ní podíval a zavedl jí k dodávce, která stála opodál.
Nasedla a do nosu jí udeřila vůně lesa. Ještě, aby ne, když les byl všude kolem a tam, kde přistála, byla jen malá plocha.
,,Ale no tak!" zaklel docela naštvaným hlasem, když se nechtěl rozběhat motor.
Po pár otočení klíčem v zapalování, se motor rozběhl a dědeček Marinette se rozjel z letiště směrem k lesu.
,,Jaká byla cesta?" zeptal se, aby nadhodil téma.
,,Ušla." odpověděla mu bez zájmu.
Hijakata zpomalil, aby náhodou nepřejel žádné zvíře, břebíhající cestu.
,,Máš hlad?" zeptal se znovu, když dumal nad tím, proč je jeho vnučka taková. Viděl ji naposledy o Vánocích, když byla malá.
,,Ani ne." odsekla a nalepila se ještě víc na okno.
Vůbec nechápal, že Marinette se právě rozpadl její život, když jí zemřela i matka. Musela se v jednom týdnu vzdát nejlepší kamarádky i baletu a prostředí, ve kterém vyrůstala.
Musela začít od znovu a to se jí příčilo ze všeho nejvíc.
A největší problém jí dělala skutečnost, že nastoupí na jinou školu, v jiném městě a u cizího chlapa.
Po zbytek cesty už s dědou nepromluvila. Zavezl jí hluboko do lesa a kdyby jí chtěl ublížit - a doufala, že právě to nechce - nikdo neslyší její křik. Byl okolo ní jen les.
Vystoupila z auta a nechala se zavést do prostorné chaty.
Když vstoupila, tentokrát jí do nosu udeřil pach. Pach masa. A pak, když viděla, co je všude na stěnách, zůstala stát jako opařená. Tohle by ani v tom nejbláznivějším snu nečekala.

Miraculous WerewolfKde žijí příběhy. Začni objevovat