PRVNÍ VRAŽDA

294 15 6
                                    

Pohled Sunny
Ráno jsem se probudila a furt jsem se musela usmívat jako idiot. Ta procházka s Jungkookem byla prostě tak...tak romantická. Hezky jsme si popovídali a ten jeho úsměv a vlastně všechno. Sakra, musím jít zkontrolovat toho koně, kterej se včera nějak zakecal s Uri. Asi se mu líbí, sice je divný že by moje kamarádka chodila s mím bráchou, ale na druhou stranu byli by jsme příbuzný a vídali by jsme se častěji.

Sešla jsem dolů na snídani a ten ichtyl tam žral dort, beze mě! Chápete to? Abych mu jednu nenatáhlá jsem se radši otočila a šla si ještě lehnout, když jsem zjistila že je teprve pět.

Děsně jsem se nudila a už se mi nepodařilo usnout, napsala jsem Uri, protože vím že chodí ráno ve čtyři běhat a už je vzhůru.

SunnyBunny: Jsi vzhůru?

Chvilku nic, ale za chvilku odepsala.

UriFurry: Jasně, ale divím se že jsi vzhůru ty😂 a co jsi vlastně dělala když jsi odešla večer na tu procházku? Hobi o tebe měl starosti a já taky.

Nevím jestli jí mám říkat o Jungkookovi.

SunnyBunny: Byla jsem s jedním klukem ten mě i odvedl domů😊. Tak Hobi jo?😉

Tak schválně jestli přijde jakej kluk to je..

UriFurry: OMG😱 ty jsi byla s klukem? A kdo to je? Kolik mu je? A co jste dělali? Řekni mi všechno☺. Ano pro mě je to Hobi (od včerejška😘😘)

Cože?!! Ona a ten kripl?!!

SunnyBunny: NO DO PRDELE TY SI ZE MĚ DĚLÁŠ SRANDU?! TY A MŮJ BRATR?! Jsi chudák😂😂😂 nikomu bych nepřála aby chodil s tím konim ksichtem😂😂😂

UriFurry: Hele on není žádnej koní ksicht😠, je to fešák😘😘 ale teď neřeš mě ale sebe řekni mi o tom klukovi😆

Prej fešák XD, mám záchvat smíchu.

SunnyBunny: Toho kluka znáš ze školy, je mu asi 18, a povídali jsme si o něm a o mě. THE END..

Chtěla bych vidět ten její obličej když přemýšlí

UriFurry: Je od nás ze třídy?

SunnyBunny: Yes

UriFurry: Neříkej že je to Mark?😱

SunnyBunny: Ne😂. Dám ti nápovědu; má hnědý vlasy.

Tuhle nápovědu jsem vybrala protože ve třídě jsou jenom tři kluci s hnědou barvou vlasů.

UriFurry: Chan? Ten po tobě prej jede😉

SunnyBunny: Nope😃

UriFurry: COŽE?!! I PŘES MOJE VAROVÁNÍ?! TY A JUNGKOOK?!!!!!!!

Přesně tohle jsem si myslela že bude dělat. Prostě vyšilovat.

SunnyBunny: No a co!? Je na mě hodný a za to co se stalo se mi omluvil😠😠.

Nesnáším když tohle někdo dělá

UriFurry: Jsi si jistá že to riskneš? Je vážně zvláštní a holky o tobě budou říkat že jsi blbkyně a hnusačka...😟

WTF

SunnyBunny: Kdo říkal že spolu chodíme? Mě je úplně jedno co ty krávy budou říkat!

UriFurry: Hele víš co? Vždyť je hezkej říkala jsi že je hodný, tak proč ne? Choď si s kým chceš, ale varovala jsem tě. A Hoseok tě s ním stejně nenechá osamotě.

WHY HER? (BTS VAMPIRE FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat