Pohled Jungkooka
,,Ne!! Já nechci aby tam chodil se mnou!" Protestoval jsem když mi Namjoon ohlásil že se mnou od zítra bude Jimin chodit do školy a ještě ke všemu do stejné třídy. ,,Rosé a Jaehyun to tak chtějí." Byl jsem na ně naštvaný. Když jsem naposledy chodil s Jiminem do školy pořád si ze mě dělal srandičky.,,Zkus to vydržet." Konejšil mě Tae. ,,Snad to tam s ním přežiju." Zasmál jsem se. ,,Tak dobrou Kooku." Chechtal se. ,,Dobrou."
Když Taehyung odešel k sobě do pokoje neměl jsem důvod dál zůstávat v obýváku a šel jsem taky spát zítra mě čeká škola s Jiminem.~
Ráno jsem se vzbudil ve tři čtvrtě na osm. Rychle jsem vstal a oblékl se do červené uniformy, vyčistil si zuby a šel se podívat kde je Jimin. Ten si v pohodičce seděl na gauči a popíjel ze sklenky krev. ,,Dělej nestíháme." Zaječele jsem. On se zvednul vzal si tašku a tou největší rychlostí běžel pryč. Měl jsem co dělat abych ho dohonit, protože jsem nesnídal.
Doběhli jsme do školy právě včas zrovna zazvonilo na hodinu angličtiny. Když jsem se rozhlédl po třídě uviděl jsem v zadní lavici sedět Sunny s tou její nesnesitelnou kamarádkou. Když mě zpozorovala usmála se a zamávala mi. Ta její kamarádka to viděla a hned do ní sťouchla. Myslel jsem že si to nenechá líbit. Ale omil. Sunny nahodila prázdný výraz a zadívala se do země. Překvapilo mě její chování. Myslel jsem že jsem její nejlepší kamarád. Že mě má ráda. Ale mýlil jsem se. Byl jsem naštvaný i na ní i na sebe. Už ze sebe nebudu dělat zamilovanýho šaška. Mám toho dost.
Učitelka vešla do učebny a nahodila ten její pitomí výraz na který jsem teď absolutně neměl náladu a řekla: ,,Takže teď půjdeme do učebny zeměpisu." Nikdo nechápal proč, protože učebna zeměpisu byla hodně velká.
Když jsme tam došli postavili jsme se do řad. Nejprve kluci dvě řady a pak holky dvě. Najednou jsme před sebou uviděli stát ředitele. ,,Takže, myslím že všichni ví o vraždě co se stala v sobotu. Zemřela paní Mi Bam Sook, ve věku 37 let. Teď prosím o minutu ticha." Celou minutu jsme tam stáli jako blbci až pak konečně jsme mohli jít spátky do tříd.,,Takže dnes budeme probírat blablabla." Něco takového jsem slyšel. Absolutně jsem učitelku nevnímal a přemýšlel nad úplně jinejma věcma.
Konečně zazvinilo a mi měli aspoň trochu zajímavou hodinu. Dějepis.
Pohled Sunny
Nejspíš jsem si neměla nechat líbit to Uriino pošťuchování. Jungkook je na mě teď nejspíš docela naštvaný. Ale já to musela udělat. Včera jsem dostala od Hoseoka tak vynadáno že jsem málem ohluchla. Zrovna při tom polibku jsem si ale taky uvědomila že Jungkooka mám opravdu hodně ráda. Ale teď se se mnou nebude chtít bavit.Musím uznat že mu to v té uniformě opravdu sluší a i tomu jeho kamarádovi Jiminovi který se nám o hodině představil.
Jimin je moc hezký, ale na Jungkooka nemá.Pohled Jungkooka
,,Hej, JK, to je ta tvoje smrtelnice." Vyptával se Jimin. ,,Jo to je ona." Zamračil jsem se při myšlence na ní. ,,A nebude ti vadit když si s ní párkrát pohraju? Ty víš jak to myslím." Zasmál se. Dřív bych mu jednu vrazil, ale teď už je mi to jedno ať si s nim klidně zašuká na záchodcích. ,,Dělej si co chceš." Odsekl jsem. Chvíli na mě jen civěl, ale pak se pousmál nad svým vítězstvím a šel dál.
ČTEŠ
WHY HER? (BTS VAMPIRE FF)
FanficChci skrýt pravdu, chci Tě ochránit, ale s tou bestií uvnitř není místo, kam bychom se schovali. Tohle je má věčnost. Když ucítíš můj žár podívej se mi do očí, tam se skrývají mí démoni, nechoď moc blízko, uvnitř je temnota. Nechci Tě zklamat, ale...