-Nē, nē, nē, nē, - es murmināju pie sevis, pavelkot kārtējo garlaicīgo bildi uz ekrāna kreiso pusi.
Tik daudz profilu, to starpā arī tik daudz izskatīgu jaunu vīriešu, kas daudzām būtu kā sapnis - cepures ar taisno nagu, nolietoti BMW un ar PhotoShop palīdzību uzfrišinātas presītes. Protams, arī daudz jo daudz citādu tipu, katrai gaumei (atzīšos, pāris jaunekļiem uzspiedu to zaļo sirsniņu vien smuka ģīmīša pēc un biju ārkārtīgi priecīga, kad man atbildēja ar to pašu). Bet es meklēju ko citu, biju sieviete meklējumos. Sava ideāla meklējumos.
Jau kādas padsmit saderības, kuru vidū gan vienkārši tās angļu tautas valodā sauktie "eyecandy", gan interesantas personības vai, piemēram, Nikolajs - abu apvienojums. Zilacains skaistulis ar iedegušu ādu un matu krāsu aptuveni tādu, kā manējā, gaiši brūna. Dieviņš tā no sirds bija piestrādājis, radot šo simetrisko, izteiksmīgo seju, padomāts gan par formu, gan krāsu kontrastiem. Un augums arī nav pelnījis neko zemāku par maksimālo vērtējumu. Šķirstot viņa bildes, sanāk uzzināt, ka Nikolajs interesējas par kaut kādām vikingu un viduslaiku aktivitātēm (par ko es tā arī īsti neuzzināju, jo ne es, ne viņš nesaņēma drosmi uzrakstīt), burvīgs vīrietis. Bet ar to neaprobežojās šī daiļuma intriģējošā personība. Aprakstā par sevi viņš min, ka ir Death Grips fans, un godīgi atklāj, ka viņš ēd ēzeļus. Vai arī dibenus, neesmu īsti pārliecināta. Šī piezīme mani gan nedaudz samulsināja, bet katram jau savas garšas kārpiņas un delikatešu izvēles, nevaru pārmest. Galu galā - reiz derību dēļ man nācās ēst siera kūku ar kečupu, un atzīšu, ka tas nebija nemaz tik briesmīgi.
Tad kāds cits jaunietis, ar kuru mums izveidojās saderība. Miķelis - kalsns hipsters, kurš man iepatikās vien tumšo matu un brūno acu dēļ. Domāju, ka nebūtu nemaz vilkusi viņa bildi uz labo pusi, ja tā būtu kāda cita diena, bet uz to brīdi man bija labs garastāvoklis un vēlme iepazīties ar cilvēkiem. Viņu piesaistīja mans apraksts un, protams, mana nepārspējamā ķirzaku bilde. Ja neskaita tukšos "kā tev iet un ko tu dari" jautājumus, tad pirmais, ko viņš man prasīja ir viņa portrets, jo, lūk, "esmu saulīte, cenšos mākslu", un ko gan citu viņš varētu teikt? Šis mani, kā jau jebkuru mākslinieku ar naudas problēmām, nedaudz sadusmoja, bet atbildēju viņam, ka uzzīmēšu viņu kā vienu no savām franču meitenēm, un mēs sarunājām tējas randiņu. Ar kaut ko taču jāsāk.
Starp manām saderībām netrūka arī draugu un paziņu (vienīgi tas rižiks Mārcis man neizrādīja savas simpātijas pretī, es šo aizvainojumu mūžam neaizmirsīšu), bet viņi nebija mans mērķis. Es meklēju ko satraucošu, pārsteidzošu... Un tad es uzdūros šim profilam. Krišjānis. Tumšmatis - kā jau mēs zinām, šis ir svarīgs faktors, lai pievērstu manu uzmanību - un tīri glītu seju. Es paskatījos viņa tālākās bildes, un pēdējā man vairs nelika šaubīties - šim vīrietim vēlos atdoties. Veicu žiglu ekrānuzņēmumu un nospiedu to zilo zvaigznīti, ko, šķiet, tā vien biju taupījusi šim brīdim, un nepacietīgi gaidīju. Laika kavēšanai aizsūtīju Krišjāņa bildi, kas bija milzīgas freskas cienīga, savam draugam, kas radījis manu šedevrālo Osborna bildi, klāt pieminot savu komentāru par atdošanos šim valdzinošajam vīrietim.
Un šis bija mirklis, kad cerības par mīlestību negaidīti sabruka. Puisis, kas šajā mazītiņajā foto mana telefona ekrānā mutē stūķēja kaudzi ar spageti, bija neviens cits, kā tas pats Krišjānis, kura Twitter profilam sekoju jau gadiem. Tas pats Krišjānis, ko pazīst mans draugs. Tas Krišjānis... Ak, mans makaronu Krišjānis! Es jutos tik ļoti vīlusies sevī, taču tajā pašā laikā ieguvu lielāku drosmi, lai uzrakstītu viņam. Es paaicināju viņu pie sevis uz sātīgu makaronu maltīti, taču viņš prasīja arī bildes, kas to apliecinātu. Diemžēl, vismaz Android versijā Tinder sarakstēs nav iespējams pievienot attēlus, un šīs nelaimes dēļ mēs tā arī nespējām sarunāt romantiskās vakariņas (lai gan mēs vēlāk nejauši tikāmies, un pagodinājām viens otru ar draudzīgu "sit pieci!"), un tā es skumīgi turpināju savus ieilgušos meklējumus līdz man pienāca satraucošs paziņojums...
"Kāds Tevi atzīmējis ar SuperLike!"
YOU ARE READING
Tinder puiši
RomanceIedvesmojoties no kādā grāmatu veikalā atrastā bestsellera "WhatsApp meitenes", radās ideja par šo meistardarbu. "Tinder puiši" ir dzīvelīgi sadzīvisks stāsts par (kā jau var saprast no nosaukuma) iepazīšanās aplikāciju Tinder un autores piedzīvojum...