-Nu te uita!!!!!
-A?-Max a ridicat capul...Îmi era ruşine şi repede m-am acoperit cu mânile,bine că era multă spumă.La dracu,prosopul era departe de mine.
-De ce te acoperi?De parcă ai ceva acolo!-a spus el rânjind.
-Ce te uiţi?Am spus să pleci!!!
Am ieşit din cadă,dar pe jos era alunecos.Eu m-am împiedicat şi mai nu am căzut, dar imediat m-a prins Max.
-Nu te uita.Întoarce-te.-am spus eu şi i-am dat o palmă peste faţă. El s-a apropiat de urechea mea şi mi-a spus:
-Nu te juca cu mine.
Dar cine se joacă cu tine idiotule!
-Lasă-mă!-am încercat eu să mă eliberez din strânsoarea lui.Dar el rapid m-a prins şi m-a lipit de perete. Tot corpul meu s-a atins de al lui. Cred că obrajii mei erau foarte roşii.
-Ce faci nebunule!!!
-O, ce roşii au devenit obrajii tăi!-a spus el.-Poate mai des să te lipesc de perete, îţi stă bine aşa.Idiotul ăsta îşi bate joc de mine. Nu cred că o să mă lase în pace vreodată.
-Hai să facem nişte reguli.Tu nu poţi să închizi uşa, nu se ştie ce îţi trece prin cap.
-Dar eu nici nu aveam de gând.- aici el se uită la lamele care stăteau pe margina cadei.
-A...astea....astea trebuie de aruncat...Mie îmi era frig şi am început să tremur.
-Mmm, ţi-e frig?
Max dintr-o mişcare şi-a dezbrăcat maioul şi m-a îmbrăcat pe mine.
Grijă cu batjocură?
El mi-a zâmbit şi a ieşit din baie.
Tot timpul acesta el s-a uitat doar la mine în ochi.
Însfârşit!Pot să stau singură! Mie îmi era destul de bine în maioul lui Max, dar l-am dezbrăcat.Când am ieşit din baie l-am văzut pe Max cum îmi citeşte jurnalul.
-Cum? Interesant?
El doar a tăcut.Bine.
Oh, prima dată voi dormi noaptea în aceeaşi cameră cu un băiat necunoscut. Unde am ajuns...?Eu am aşternut pe jos şi am împărţit camera.
-Ce e asta?
-Am nevoie de intimitate.
-Pffff....Dimineaţa...Doamne, iarăşi la şcoală, omorâţi-mă...Max încă doarme.
-Hei, o să întârziem!
-La mine...ăăă...prima lecţie nu o am. - a spus Max jumate adormit.Bine, ce îmi pasă mie. Lasă să întârzie.
M-am spălat şi am plecat să îmi gătesc prânzul pentru şcoală. Din urma mea a venit încet Max, m-a lipit iarăşi de perete.Şi s-a apropiat de urechea mea.-Pregăteşte-mi şi mie prânzul.
-Pregăteşte-l singur.-am răspuns eu.
-O să întârzii la liceu.
-Nu îmi pasă, singur ai spus că nu ai prima lecţie.
-Am minţit, te rog pregăteşte-l.
-Bine, bine.Doar dă-mi pace.- am spus eu cu o voce enervantă înpingându-l cu fundul.
-Fundul e moale, l-aş muşca.
-Ce?!?!Nerodule!!Doamne, locuiesc cu un pedofil....
Am pregătit prânzul.La naiba,întârzii.Am luat prânzul şi am fugit spre şcoală, uitând de Max.
Draq, dulapul meu este iar desenat... cât se poate.. Nimic mai bun nu au putut inventa?
O nu, Magan stă la intrare cu găinile ei...iar mi-a pus piedic.-Uitaţi-vă cine merge, şoricelul nostru urât.
-Salut şi ţie.
-Ce? Fetelor mi s-a părut sau cineva a spus ceva.
-Lasă-mă să trec Megan.
-Pleacă.Ea s-a dat într-o parte şi eu m-am uitat în ochii ei plini de ură şi minciuni...
Booomm!!!!
Eu am căzut...Da, era de aşteptat... Pentru mine este ceva obişnuit. Toţi din clasă au început a râde.
Ziua mea s-a început ca deobicei.Deja era prânzul, am venit la cantină şi la naiba toate mesele erau ocupate.
A trebuit să mă aşez lângă masa unde stătea Megan şi Miranda.Înaintea mea stătea Max.
Mi-am scos prânzul.
Ce?!?!?!Pe sacoşă era scris Max, eu am încurcat prânzurile. Dacă o să vadă Max sunt sigură că mă va omorî.Am scos prânzul şi am vrut să-l mănânc.
Toţi aruncau diferite obiecte la mine pe masă...
Deja am lăsat capul în jos, voiam să plâng. Când dintr-o dată...*700 cuvinte*
Îmi pare rău pentru greşelile grameticale sau cele de exprimare.
Nu uitaţi să votaţi capitolul.
CITEȘTI
Ea şi el(tradusă)
Teen FictionAceasta este doar o carte tradusă. Originalul este scris în limba rusă de evareastwud şi se numeşte ,,Замарашка и красавчик". Ea-cea mai batjocorită fată din şcoală. El-cel mai frumos băiat. Ei traiau fără să se cunoască personal, dar ce se va întâ...