Nancy svítilo sluníčko do očí, a tak se ušklíbla.
,,Co se vlastně stalo?" zeptala Tina, podívala se na Glena a pak zpátky na Nancy.
,,Nevím, nebere mi telefon. Když jsem byla u něj doma, jeho mamka mi řekla, že George mě nechce vidět." chtělo se jí brečet, ale ustála to.
,,To bude dobrý." řekla Emili.
,,George mi něco sdělil" oznámil Glen. Všichni se na něj podívali.
,,Co!?!" vykřikl Rod.
,,On říkal, že jsi ho napadla. Byla jsi jako smyslů zbavená." Glen se podíval Nancy do očí, ,,Moc mě to mrzí, on tě už nikdy nechce vidět."
,,To není pravda, já jsem nic neudělala! Vůbec nic! Já jsem..." začala brečet, ,,Já jsem mu nic neudělala. Ležela jsem na zemi. A..." Nancy zoufale křičela.
,,Myslím, že by jsi si s ním měla promluvit. Takhle asi nic nezjistíme. Nancy, mi ti samozřejmě věříme, ale musíš zjistit, jak to vidí on a proč tě vlastně nechce vidět." řekla Tina a usmála se.
,,Tak jdeme, ať nám ten film neuteče." zavelel Rod. Všech pět přátel se zvedlo z lavičky a vyrazili do kina.
Nancy zazvonila u dveří, věděla, že je George doma, protože měl auto zaparkované před domem. Byla nervózní. Dveře se otevřely, Nancy se zatajil dech, byl tam, neusmíval se jako obvikle, mračil se.
,,Co chceš?" otázal se otráveně.
,,Potřebuju s tebou mluvit. Co se stalo minulý pátek? Já si nic nepamatuju." řekla opatrně.
,,Nechápu, jak se můžeš ještě ptát. Napadla jsi mě, měla jsi v ruce nůž."
,,Ne neměla. To není možné." zakřičela bezmocně a opřela se rukou o zeď domu.
Po dlouhém nepříjemném rozhovoru se Nancy a George rozhodli, že se pár dní nebudou vídat, a že pokud něco zjistí o svých snech, dají si vědět.
Nancy si už obouvala botu, když v tom ji George chytil za ruku zvedl ji a podíval se na ni.
,,Jsi krásná, moc krásná." zase se usmíval. Něžně ji políbil a řekl: ,,Budeš mi chybět."
ČTEŠ
Nancy, George a Gertrůda
HorrorDíky Hrobar za spolupráci... Hrobar - Doporočuji, jeho přiběhy jsou fantastické. Věnování: Vám všem mimozemšťanům