,,Ty jsi se úplně zbláznila, jak jsi mohla, proč jsi mi o tom nic neřekla?!" křičela Nancy na Tinu, když zjistila, že Tina pozvala George k ní na chatu.
,,Věděla jsem, že by jsi to nikdy nedovolila. Když s ním strávíš pár dní, zak se to mezi vámi nějakým způsobem vyřeší." Tina se koukala na Nancy s pocitem viny, ale zároveň i odhodlanosti.
Nancy se brzo přestala na Tinu zlobit, došlo jí, že má Tina pravdu.
Je to tady, George přijel. Nancy byla nervózní, koukala se jak vesluje ke břehu. Měl krásné žluté tričko s krátkým rukávem, jeho silné ruce Nancy nemohla spustit z očí. Už vystoupil z lodičky, přivázal ji ke kůlu, vyndal si věci na břeh a šel směrem k Nancy. Obejmul ji a zašeptal jí do ucha:
,,Stýskalo se mi!" Než Nancy stačila cokoliv říct, pustil ji a šel pozdravit Tinu a Glena.
Seděli na pohovce a dívali se na film To. Nancy seděla vedle George. Vedle něj se po sobě sápali Glen s Tinou. Nancy nevěděla, že spolu chodí, ale přála jim to.
,,Všechny se vznášejí" zaznělo z televize. Nancy se přitiskla k Georgovi. Drželi se za ruce. Nervozita zmizela.
Tina a Glen se zavřeli do jedné z ložnic. Nancy potkala George na chodbě, když se z koupelny přesouvala do své ložnice. Málem do sebe narazili. Nancy pustila všechny věci na zem, vrhla se Georgovi do náručí. Začali se líbat. George ji zvedl ze země, jako by byla pírko a odnesl ji do její ložnice. Položil ji na postel, lehl si vedle ní a přejel jí rukou po stehně.
...
ČTEŠ
Nancy, George a Gertrůda
TerrorDíky Hrobar za spolupráci... Hrobar - Doporočuji, jeho přiběhy jsou fantastické. Věnování: Vám všem mimozemšťanům