Akademi

38 6 43
                                    

İlk bölüme hoş geldiniz :3 ilk TheDarkestPain_ in karakterime tasarladığı geçmişi detaylı olarak yazmakla başlıyorum *-* yani, bunlar hep geçmişi falan cjdjdksk neyse ben yine çok konuştum~ iyi okumalar


Bir gün benimde, şeytan veya melek olmamı kararlaştıracak olan akademi.

" Ha.. B-burası mükemmel!"

Annesi burukça gülümsedi.

" Beğenmen güzel.. Birazda üzücü ha?"

" Üzücü?"

" Nede olsa uzun bir süre görüşmeyeceğiz."

Doğruydu.. Bir yurda yerleştirilicektim. Belki aylar yada hiç bir zaman bile görüşemezdik?

Sıkıca annesinin elini tuttu.

" Bu bir ayrılık değil.. Senin gibi bir melek olacağım. Söz döneceğim!"

" Sana inanıyorum "

Sıkıca sarıldılar.
Ardından herkesin ailesi Akademiden ayrıldı.

Odama varmıştım, düşündüğümden boştu. Klasik, bir yatak, bir dolap, bir çalışma masası vardı. Piyanomu özledim~
Belki buraya sığar bilir.. Daha küçük olanlardan?
Son olarak!   Galiba haberler-duyurular içinde duvarda küçük bir televizyon vardı.

Çok düşündüm artık eşyalarımı yerleştirsem iyi olacak.

Herşey bitti aşırı yorunum-

Televizyon açılır

Tüm öğrenciler, yarım saat sonra ön bahçeye toplanın!

" Ya..yarım saat mi?! Ben uyumak istiyordum! Uyursam 3 saat garanti uyanamam..."
" Yorgunum.."

Saçlarını çözdü. Beline sweat shirt'ini bağlayım zamanın geçmesini bekledi.

" Çoktan 15 dakika geçmiş.. Eh erken gitmekten sıkıntı gelmez."

Benim gibi 3-5 öğrenci gelmişti. Hepsi  arkadaş gibi görünüyordu.. Bense ıııı yalnız kurt mu? Hayır daha sevimli.. Keh keh, yalnız penguen!

Bunları düşünürken, o 3-5 arkadaş topluluğu dışında yalnız biri daha vardı.
Anlamsızca gözleri Melody'e kayıyordu.

Galiba Melody de onu fark etmişti.

G-ga-garip miyim? Nedense sürekli biriyle göz göze geliyordum.. Odaklanmalıyım! Böyle şeylere zaman harcayamam.. Doğrusu konuşmadık hatta kimseyi tanımıyorum.
Tanımama gerek yok şimdilik başarıyı hedeflemem gerek

Gözlerini çekti.. Oysa sevimli gözler?

Konuşma başlamıştı. Melody fazlasıyla heyecanlıydı, önden yerini almış sadece konuşmayı dinliyordu.
Oysa diğer öğrenciler klasik konuşmalar olduğundan bıkkınca dinliyorlardı.

Şeytanlar & Melekler : • LANET •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin