📨Craigh: "Love, I'll be back one week from now. More extend more money. Wait for me. Miss you..😙"
Entah mau happy kah mau sedih, saya befikir kejap lepas baca text whatsapp daripada si Craigh. Kebelakangan ni dia banyak outstation. Banyak projek event dia ambil ni kali. Bila dia kasih tinguk tu calendar dia memang full ni. Kalau ambil gambar event kahwin, bulih dapat ribu-ribu sudah. So, saya trust and support dia habis-habis. Untuk kebaikan kami juga. So, keep on positive vibes. ☺
📨Me: "Alright baby boo, miss you always. Miss your warm body. Take care ya..."
Saya sama so Craigh ni lain sikit, macam-macam nama kami panggil sesama sendiri, bagi saya sangat sweet.😉
°°°°°°°°°°
Saturday night..Malam ni saya sama si Faye keluar lagi pigi Red Club. Saya guna skinny jeans sama top crop yang macam si Wayne bilang tu. Hm. Sexy mode on. Goda mode on. Gete mode on the way. Jual mahal mode? Tinguk mood dulu 😌.
Saya sama Faye masuk ja, terus kami duduk di dekat di bartender sana. Padahal dalam hati saya berdegub-degub sudah ni. Lepas tu hari saya sama Wayne bewhatsapp, tidak sudah dia whatsapp balik. Sudah dapat umpan lain kali 😌. Tidak pa.
Siok-siok saya sama si Faye duduk-duduk minum, tiba-tiba si Faye pi siku saya kuat-kuat.
"Ui! Saya nampak si Wayne!" Si Faye bisik sama saya. Saya maintain mengadap bar, si Faye pula membelakang bar, menyandar sambil siku dia dua-dua beampai di bar counter.
"Mana dia?" Kepala saya maintain tinguk depan. Saya tidak mau tunjuk sangat yang kami skodeng dia. Manatau dia perasan kami tinguk-tinguk dia.
"Sana dia sofa area, entah sama perempuan mana tu." Gulp. Hm. Kan, dapat chix bah, apa tidak. Tidak pa, relax.
"Apa dorang buat?" Lucu ni, si Faye pula tulung tinguk untuk saya.
"Dia kambai-kambai tu perempuan. Ko tinguk bah..." Tu dia. Siap kambai-kambai. Dasar laki miang. So Hazy, ko kena tambah power sikit ni tau tahap gudaan ko.
Adeh, apa patut saya buat ah?
🎶Get Sexy by Sugababes🎶
"Bah, jom lah kita pi menari, lama sudah kita tidak menari ni.." Saya bawa si Faye pi menari sana dance floor. In the same time, mau minta perhatian dari si Wayne lah bah kunun 😌.
Si Faye terus jeling faham tinguk saya. Dia senyum terus sama-sama kami pi sana dance floor.
Saya curi-curi silik si Wayne, memang dia sedang kambai-kambai chix ni. Senyum gete tu perempuan di sebelah dia bah. Adei. Mata si Wayne pula balik-balik silik dada tu perempuan. Miang kan?
Sampai dance floor, kami buat-buat tu tarian 'The Womb'. Belingkuk-lingkuk badan saya sama si Faye. Sibuk kami sisip-sisip sana crowded. Saya buat tarian yang saya rasa telampau seksi. Pedulilah. Desperate but ala-ala tidak kasih ketara 😜.
"Nah, meninguk sudah si Wayne sama kita." Si Faye bilang. Saya cuma senyum bila dengar si Faye cakap gitu. Lagi saya buat Sexy Hips dance. To the left, to the right, aha! Sambil menari saya kasih kacau-kacau rambut rambut saya, biar teguyang tu wavy hair saya. Nah, ambik ko Wayne. Ni yang ko suka kan 😒.
"Kasih tonggek-tonggek lagi punggung ko, lama dia tinguk ko Hazy, ahaha!" Si Faye pula yang excited.
Terus saya pi pegang bahu si Faye. Siok sendiri kami menari.
"Dia datang!!" Si Faye bisik saya.
Maigad! Maigad maigai!!
Pom-pom girl: "Okay, relax Hazy. Relaxxx!! Buat-buat pro menari, you can do it!"
YOU ARE READING
RULES (21+) Completed
RomanceBy Renee Pearl (Bea Miller) Published : 26th March 2017 FB Page : Renee Pearl Sabahan Writer Genre: Romance + Random Hazel, seorang gadis cantik yang menarik, berasal dari keluarga yang sangat susah sejak dari kecil menjadikannya seorang yang sangat...