Хэсэг 1

7.5K 275 8
                                    

Би бол Ий Хёнжү. Солонгос улсын зах буюу хөдөө газар амьдардаг жирийн л нэг тариачин эмэгтэй. Би ч үүндээ дуртай. Жирийн амьдрал гэж энийг л хэлдэг байхдаа! Уул ус одод түгсэн оройг диваажинтай зүйрлэхээс өөр юутай зүйрлэхэв тиймүү!? Энэ тосгоны хүмүүс намайг удган бөө гэдэг ч би жирийн л нэг эмээгийн хүслийг биелүүлдэг зан ёслол хийдэг эмэгтэй. Тэглээ гээд надад ямар ч муу зүйл болдоггүй.

Гэхдээ яагаад ч юм би сарын өмнөөс сонин мэдрэмж мэдрэх болсон. Үргэлж л хэн нэгнийг хайж санаж бас үгүйлээд ч байгаа юмшиг. Гэхдээ хэн гэдэг нь тодорхойгүй. Энэ мэдрэмж хаанаас гараад байгааг мэдэхгүй ч би энэ мэдрэмжийн эзнийг олох ёстой байх. Эсвэл энэ ёслолоо зогсоох хэрэгтэй биз.

Жүхон-Дахиад л сүнсээ худалдаж байна уу!? -_- гэсээр гартаа хэрэггүй мангануудаа атгасаар хажууд минь суух нь тэр. Би ч санаа алдан
Би-Хөөе Жүжо! эгчийгээ хүндлээд наад салтаагаа хумиж болохгүйюу!? гэтэл тэр хээв нэг ёжтой инээчихээд

Жүхон-Арай дүүгээ өөр нүдээр хараад байгаа биш юм биз!?
Би--Ахххххх дахиад л эхэллээ бурхан минь!!! -_-
Жүхон-Нүна! гэснээ миний чихрүү ойртон халуун амьсгалаараа хэсэг үлээсний эцэст -Би Үнэгүй гормоноо ялгаруулдаг хүнд дургүй! хэмээн чөтгөр шиг инээж эхлэх нь тэр.

Жүхон бол энэ сүм ч гэхүү хийд ч гэхүү газарт надтай өссөн жаал. Би түүнээс 2 эгч ч тэр намайг байнга л шоглож дээрлхдэг! Олон жил өнгөрсөөр бид эгч дүүс шиг л харилцаатай болж. Бид ч тэгж бодох дуртай

Эмээгийн хоол цайг нь дөхүүлж өгчихөөд жүжо бид 2 сургууль руугаа явахаар боллоо. Хөдөө газар амар нь эрх чөлөө. Модод найгаж салхи хацрыг минь илбээд л!

Жүхон-Нүна! Би түрүүлээд явж байя! гэсээр намайг орхин дугуйгаа хурдтай жийсээр алга болов. Би ч яахав удаан хөдөлгөөнтэй учир дугуйгаа чадах ядхаараа жийж байтал гэнэт л дагз руу хүчтэй өвдөлт ирэн дугуйнаасаа унах нь тэр.

Юу болсныг ойлгож амжаагүй байтал дахиад л өнөөх өвдөлт гэдсэнд мэдрэгдэн амьсгал минь боогдож эхлэх нь тэр. Нүдээ анин тайвшрахыг хичээж байтал хэн нэгний дүр зураг нүдэнд харагдаж эхэллээ. Яг хэн гэдгийг мэдэхгүй ч тэр залуу ч мөн адил газар хэвтэн гэдсээ тэвэрч байв. Энэ залуу хэн юмбэ!?......

+÷+÷+÷+÷+=+÷+÷+÷=+÷+÷÷+÷÷+÷+÷+÷+÷÷+÷+
Жүхон-Хөөе!!! сонсож байна уу хёнжү! Новш гэж муу тэнэг хүүхэн! хэмээн миний орны даавууг базан би ч ханиалгасаар нүдээ нээтэл тэр одоо л санаа нь амарсан бололтой хажууд минь суугаад

♡CheoNsa☆ Where stories live. Discover now