Хэсэг 8

2.2K 189 10
                                    

Бид одруу ширтэн хэн хэн нь юу ч дугарсангүй. Салхи л бидний чимээгүй орчинг дуутай болгож өгч байх шиг..

Кихён-Өмнө нь би энд аавтайгаа ирж байсан юм.

Тэр ингэж л нэг юм ам нээн тэнгэрлүү харан инээмсэглэж байлаа.
Би-Аан тиймүү!
Кихён-Тэр надад мөнгө алдар нэр хайр хэнд ч хэрэггүй гэж хэлсэн хэрнээ.... Тэр зүгээр л мөнгөнд шунасан залуу эмэгтэйг сонгоод намайг орхиод явчихсан!

Би-Тэр эмэгтэй гэж чиний ээж үү!? гэтэл тэр толгой сэгсрэн
Кихён-Өчигдрийн эмэгтэйг санаж байна уу!? Тэр инээдтэй нь миний хойд эх..

Би-Тэр гэж одоо манай ангид байгаа!?... гэтэл тэр толгой дохин нүдээ анив.

Бурхан минь төсөөлөөчгүй зүйл болох ийм аймар гэжүү!? Яагаад ингэж их уур хүрээд бас бачимдаад байгаа юм бол!? Кихёны сэтгэл хөдлөл л нөлөөлж байгаа байх.. гэсэн ч энэ бодит.. яг л миний өвдөлт шиг!

Би түүнрүү ойртон мөрийг нь дэрлээд
Би-Битгий санаа зов. Бид одоо нэг хүмүүс болчихсон! хэмээн инээмсэглэтэл тэр чимээгүй суусаар л...

Бид тэндээ хэсэг сууж байгаад дахиад л гэрийн зүг алхан замдаа өөрсдийн бага насаа ярин инээлдэж байлаа.
Би-Тэгээд гар минь бүхэлдээ шоргоолжоор дүүрчихсэн!
Кихён-Бага байхдаа шоргоолжны бөгс долоох донтой байлаашд ах нь!

Би-Похааха наадах чинь юу ч биш!! Би бүүр! гэтэл хэн нэгэн хоолойгоо засан
-Ийм орой хамт байж байгаад ирээ юу!?

Бид яриагаа зогсоон үүдрүү харвал өнөөх хүүхэн! Энэ эмэгтэйг харахад л уур хүрч байна! Ямар нүүрээрээ аххх! бүр бодохоор л! -_-

Кихён-Түрүүлээд орж бай араас чинь орьё!
Тэр миний хацраас чимхэн ор хэмээн дохин би ч инээсээр
Би-Тэгвэл түр баяртай! гэсээр гэртээ орон өрөөлүүгээ хар хурдаараа гүйн орж ирээд зүрхэндээрээ гараа тавьлаа.

Яагаад ингэж их сандраад байгаа юм болоо!? үхмээр юм үхмээр!

.......
Эмээ-Чи түүнийг үхчихсэн гэж бодож байна уу!?
Жүхон-Магадгүй үхчихсэн!
Эмээ-Омо омо! хөдөлж байна!

Хүмүүсийн шивнэх дуунд нүдээ нээн тэдэнлүү хартал тэд надруу яг л аймшгийн зүйл олчихсон юмшиг ширтэж байлаа.
Би-Юу болоовэ!? гэтэл толгой хатгуулан дотор муухайрч байв! Бас ямар чөтгөр нь тохиолдчихоов! -_-

Би-Яасан юмбэ чөтгөр харчихсан юмшиг л! гэтэл жүхон надад толь авчирч өгвөл миний царай гэж  авах зүйлгүй болж! Харамсалтай нь миний уруул цохиулаад сэтэрчихэж! О.о
Би-Жүхон! чи арай цохьчихсон юм биш биз!!
Жүхон-ююю.уююу яриад байгаа юм! Эмээ! би таньтай орж ирсэн биздэ!

♡CheoNsa☆ Where stories live. Discover now