Би-Кихён! Унтчихсан уу!?
Түүнээс ямар ч хариу алга. Аргачгүй биз шөнжин юм ярьсаар түүнийг унтуулалгүй үүр цайлгачихсан. Харин би яагаад ч юм унтаж чадсангүй. Нойр минь хаашаа зугтаад явсныг бурхан л мэдэх биз!
Өглөө нар мандахад л нүд анилдаж эхлэн түүний энгэрт наалдтал тэр сэрсэн бололтой миний толгойг илээд
Кихён-Юувэ! шөнөжин унтаагүй юмуу!
Би-Тиймээ! гэсээр нойрмоглон хэлтэл тэр чимээгүй хэвтсээр л..Би ч боломжийг ашиглан түүний дулаахан энгэрт тэврүүлэн зүүднийхээ оронлуу явах нь тэр.
-Хөөе босооч! гэх дуунаар нүдээ арай ядан зовхиноосоо салгатал жүхон надруу цаас шидэн муухай харсаар
Жүхон-Чамаас болж би манаач хийлээ!
Би-Бас юугаа яриад байгаа юмбэдэ! гэсээр нүдээ нухалтал тэр санаа алданЖүхон-Ингэхэд кихён та хоёрын янаглах надад ямар хамаатай юм!
Би-Яааа! эгчийнхээ хажууд юу гэнээ! Ялаа чинь! гэтэл тэр онигор нүдээ улам онийлгосоор гарч явах нь тэр. Түүний яагаад ийм аймшигтай ааштай байдгыг таах арга алга.Орноосоо босохоосоо өмнө нэг сайхан суниачихаад бостол хөл минь арай л дээрдчихэж. Тэгсэн ч хүндүүр одоо хүртэл байсаар.
Догонцсоор гадаахыг харвал хүүхдүүд хөгжилтэй нь аргагүй тоглож хөөрөлдөж байв.
Би-Сайхан юма! гэсээр гадуурх хувцасаа өмсөн хөл муутай ч тэдэндээр очтол вону надруу харснаа тоглоомоо хаян гүйж ирснээВону-Наад хөл чинь гайгүй юу! Яагаад босож байгаа юмбэ!
Би-Би зүгээрдэ! Яагаад тоглоомоо хаячихваа! гэтэл тэр толгойгоо маажинВону-Найз минь өвдчихсөн байхад! хэмээн хацрыг минь чимхэн халааснаасаа витамин гаргаж өгөөд урьдын адил сэтгэл татам инээмсэглэн
Вону-Наадхаа уугаад байж бай! Би удахгүйэ! гэсээр үргэлжлүүлэн тоглоомоо тоглож эхэллээ. Түүнд хайртай болохын аргагүй! Учир нь тэр охид болгоны хүсдэг тийм л залуу.
Түүнийг харж суунгаа кихёныг нүдээрээ хайвал тэр огтхон ч харагдсангүй. Тэгээд л эцэст нь жүхоноос асуухаар шийдэн түүний ард очин хоолойгоо застал тэр надруу хальт харснаа үл тоон нөгөө залуутайгаа юм ярьсаар.
Би-Жүхоноо кихёныг хараагүй юу!? гэтэл тэр миний үгийг сонссон ч сонсоогүй царайлан инээж эхэллээ. Болдогсон бол үстээд авахсан! Даанч бурхан харж байгаа! -_-
Кихён-Хёнжү!
Түүний уянгалаг хоолой яг ард талаас гаран би ч инээсээр түүнлүү харвал тэр цэцгээр хийсэн үсний боолт надад өгөөд
Кихён-Сэрчихсэн юму!? Намайг их хайсан уу!?
Би-Үгүйдэ! Энийг чи өөрөө хийгээ юу!? гэтэл тэр толгой дохин