Би-Вону!? гэтэл тэр инээгээд
Вону-Сая миний хөл байсан юм уучлаарай!Үнэнийг хэлэхэд би маш их сандарч байгаа ч түүний гарт тэврүүлснээ бодох төдийд л сандрал минь үгүй болж харин сэтгэлд нэг л тийм дотно мэдрэмж!
Би-Зүгээрдээ! хэмээн инээмсэглэсэн аядчихаад санаа алдтал вону миний хажууд суун
Вону-Чи бүжиглэж байхдаа үнэхээр өөр харагдах юмаа!
Би-Өөр .. өөр гэж!?
Вону-Яахавдэ бүжиглэж байхдаа илүү хурц харцтай!Үнэндээ би өөрийгөө ямар царайтай болдгыг нэг ч анзаарч байгаагүй. Анзаарах хэрэгтэй байж л дээ! -_-
Би-Тийм гэжүү!? хэмээн толгой дохин нүдээ анин хэсэг сууж байтал тэр миний гарнаас атгах шиг болов. Бие минь хөшин сандарсандаа амьсгаагаа түгжсээр нүдээ бага багаар нээвэл жүхон гарыг минь илэн харин кихён вону хоёр миний өөдөөс харан малийтлаа инээгээд зогсож байв!
Би-Юююу хийгээд байгаа юм!! гэтэл тэр инээснээ
Жүхон-Эгчийнхээ гарыг тэмтэрч байна!
Би-Яаа и жүхон! -_- Савраа тат!
Жүхон-Сэрэл чинь хөдлөхгүй байна гэжүү!? *ёжтой инээх*
Би- -_-Жүхоноос болж хий дэмий догдолсноо бодохоор дотор бачимдан түүнийг очоод маажчихмаар л санагдаж байна! -_- Гэсэн ч тэр муу ч тэнэг ч миний дүү шүү дээ оххх! Ийм дүү заяасан бурхандаа талархая!
Жүхон-Яаа манай хёнжү болзоог нь нураасан гээд уур нь хүрээд байгаа юмуу!?
Тэр замдаа миний хажууд ирэн намайг нударч чихэнд минь шивнэж байгаа нь энэ! -_- Тэр яагаад ийм яршигтай байдаг байнаа!?
Би-Намайг тайван орхиодох! гэтэл тэр санаа алдсаар
Жүхон-Кихён! Чиний бие чинь зүгээр үү!?
Кихён толгойгоо маажсаар бидний хажууд алхан
Кихён-Үгүйээ яасан!?
Жүхон-Давсгаар чинь хатгахгүй байна уу!?
Би-Ямар ацаа яриад байгаа юмбэ! -_-Жүхон-Эгчийн юм нь ирчихсэн юмшиг байнаа! чинийх бас тэгэхгүй байна уу!?
Би-Айн!?
Кихён-Бас хамт цус алдах юмуу!? о.О
Би-Юуу!??
Жүхон-Нэг л сүнстэй юмчинь! гэтэл кихён хачин царайлсаар байрандаа зогсон
Кихён-Арай!? нөгөө юу хүртэл хамт мэдрэх юм биш биз!
Би-Юугаа яриад байгаа юмбэдээ!!!
Жүхон-Бүүр 3d гээр! *жуумалзах*
Кихён-Амьдрал минь би ингээд тайган болждэ!
Би-Юу юмбээ хэлээч! гэтэл тэд надруу харснааЖүхон-Сэрэлээ сэрэл сэрэл! *жуумалзах*
Би- -_-Эрэгтэй хүмүүсийн хоорондын харилцааг би энэ яваа насандаа ойлгохгүй гэдгээ амлая. Ямартай ч би хичээж ядаж нэг чөтгөрийн хүртэл байранд нь аваачих хэрэгтэй. Гэхдээ яаж!? -_- Ямар гайгаараа тэр өдөр уучихваа!