Кихён-Чи энд юу хийж байгаа юм!?
Тэр эмэгтэй кихёны танил бололтой. Гэхдээ юун ч далий юмбэдэ! -_- Бэлгэвч ч гэх шиг аххх хотын хүүхнүүдийг үү!
-Ээж чинь энд байгаа гээд хүрээд ирсэн юм! зүгээр биздээ!
Кихён хөмсөгөө зангидсаар тэр эмэгтэйг дагуулан тэндээс холдож байлаа. Харин би энэ завшааныг ашиглан жүхоны ард очин хоолойг нь боогоод
Би-Хэрэгтэй хэрэггүй юм өлөнтөж сонсож байхаар наад үсээ засуул хорхой минь!
Жүхон-Аххх зөөлөн хийгээчээ гээд байснан чи бишүү!Тэр ингэж хэлэхдээ бузрын янаг хэлэх бөгөөд би яг л бөөлжих нь холгүй байлаа! -_- Түүнийг улам хүчтэй боогоод
Би-Чи муу хэдтэй болоод том хүний асуудалд ороод байнаа айн!!
Жүхон-Нусан таглаагаас лав том!
Эмээ-Ээ бурхан минь энэ хүүхдүүдийг бушуухан эр эмийн цээнд хүргээд өгөөч! ....Кихён гараад нилээн удлаа. Гэхдээ би яагаад түүнийг хүлээгээд байгаагаа ойлгохгүй нь. Магадгүй уйдсан хүний ажил биз!
Жүхон-Хөөе! хувцасаа өмсөөч!
Би-Тиймээ би өмсөж байна! гэсээр цамцаа углан товчоо маш удаанаар товчилж байтал жүхон санаа алдсаарЖүхон-Наад нэг юмаа хурдан товчилж болохгүй байна уу!?
Би-Хөөе! чамд хамаагүй юун ч илүү юм харах дуртай юмбэдэ! -_- гэтэл тэр инээх аядаад
Жүхон-Хүүхэдтэй болох үедээ ингэж тайлвал нөгөө хүн чинь залхаад явчихнашд! Тэгээд та хүүхэд байтугай эр хүнгүй хоцроно!Би-Ахх бурхан минь чимээгүй болоод өг! -_-
Тэр ёжтой инээсээр хаалга хаан би ч үсээ шуун гутлаа өмссөөр доош буувал кихён одоо ч хүртэл ирээгүй бололтой. Тэр эмэгтэй магадгүй түүний найз охин байх. Үнэхээр хөөрхөн бас үзэсгэлэнтэй. Ахх ямар эр хүн түүнд дурлахгүй байхавдээ!
Дугуйгаа жийсээр сургуулийн гадаа ирэн ангидаа орж иртэл кихён суудалдаа сууж байна! хамгийн хачирхалтай нь өнөөх эмэгтэй хүртэл хамт сууж байв. Би ч өөр тийш харан суудалдаа суутал багш орж ирэн шинэ сурагчыг танилцуулж байлаа.
Тэгэхээр тэр кихёны төлөө шилжиж ирж байгаа бололтой. Агуу хайр юмаа! хэмээн амандаа бувтнасаар нүдээ эргэлдүүлтэл багш миний нэрийг дуудан
Багш-Хёнжү! Миний үгийг үл тоогоод байна уу даа!
Би-Айн юу!?... Үгүйэ багшаа! гэтэл өнөөх авгай чинь миний өмнө самбарын алчуур тавинБагш-Өнөөдөр сайн дураараа хёнжү гацнаараа анги цэвэрлэнэ гэж байна! түүнд баяр хүргэцгээе! гэх нь тэр. Хүүхдүүд ч алга ташин бөөн баяр. Муу тэнэг үрчлээн далай! -_- Өнөөдөр миний час өдөр бололтой. Өглөөнөөс авхуулаад юутай ч холбогдоод байна даа!