„Dokud nepřátelé císaře stále dýchají, nemůže zde být žádný mír"
-Gabriel Angelos – Kapitán Kapitoly Blood Ravens
Seděl jsem ve svém velitelském křesle na můstku. Po mém boku Sparax s Aviliem. A předemnou, byl Argus. S helmou sundanou, na kolenou. Jeho obličej byl k nepoznání. Zčásti spálený, zčásti rozežraný korupcí Warpu.
„Provinil ses. Drahý Argusi. Myslím že víš jakým zločinem. A myslím že není třeba říkat, jaký trest tě čeká". Nesnášel jsem tohle divadlo. Kdyby to šlo, vezmu si svůj bolter a prostě mu rozstřelím hlavu. Ale Codex si žádá jinak.
„vyznáváte falešného boha. Co pro vás kdy udělal? Vždyť už ani svojí vlastní soustavu nechrání. Buď je již mrtev, nebo není schopen ji chránit. A čím je, když ne bohem? Obyčejným člověkem!". To mne dopálilo. Opět jsem si vzpomněl na slova Changelinga. Vystřelil jsem ze svého křesla a už sahal po Faithkeeperu. Sparax mi však zadržel ruku. „Jen klid Karstachu." pověděl klidně. Hned pokračoval:"Argusi. Mohu ti dát možnost se očistit. Zavrhni bohy Chaosu, přiznej Boha-Císaře. Zachraň tak svůj život. A i životy stovek dalších, jak budeš zabíjet kacíře ve jménu lidu a Císaře." domluvil.
Nechtělo se mi věřit co tady ze sebe dostával za nesmysly. Měl jsem za to, že jsme si tohle již vyříkali. Žádné rekrutování zběhů. Já i Avilius jsme se na něj dívali jako na šílence. Avilius se ozval jako první: „To nemůžeš myslet vážně. Ten zrádce pozabíjel desítky gardistů a několik Astrates. A ty ho chceš vzít zpátky?!" Sparax na sebe nenechal s odpovědí dlouho čekat. „Ovšem. Neboť právě to dokazuje že je více než schopným bojovníkem, který zaslouží víc než být obyčejným Tech-Marinem."
„ZATRACENĚ SPARAXI! Doposud si nadělal potíží více než dost. Co kdybys projednou držel hubu a nechal mluvit nás?!" obořil se na něj Avilius.
„Vskutku Avilie? Možná kdybys ty projednou poslechl mne, nemuseli jsme teď trčet nad Marsem a ZTRÁCET STOPU NA TOHO TZEENCHOVA PARCHANTA!"
Měl jsem toho právě po krk. Vytáhl jsem Faithkeeper a Argusovi setnul jednou ranou hlavu. Padnul mi k nohám.
„Oba buďte zticha. Jestli se ještě jednou budete hádat, osobně se u velkých pánů z Terry přimluvím za to aby vás degradovali." řekl jsem s chladným klidem. „obávám se že dnešní ztráty na silách Deathwatch byly příliš veliké. Budeme do toho muset zapojit jinou Kapitolu."
Oba se na mne vyděšeně dívali. Věděli, že to s degradací myslím vážně. Zmlkli. Díky bohu.
„dobrá, když jste teď konečně potichu, buďte tak hodní a pošlete zprávu velitelům Space Wolves a Blood Ravens. Chci je vzít do Sektoru Gothic sebou."
Tak drazí čtenáři. rád bych se zeptal na váš názor, a dal vám trochu kontroly nad příběhem. která Kapitola se přidá k výpravě do Segmenta Obscurus lovit Changelinga? Space Wolves nebo Blood Ravens? nebo se do toho nějakým způsobem zamotá Kapitola docela jiná? pište názor do komentářů :)
ČTEŠ
41. tisíciletí - Věk Války /DISCONTINUED\
Science FictionVálka. to je vše, co lidská rasa zažila od dob, co se naučila létat mezi hvězdami. válka s desítkami nepozemských ras, válka se zrádci lidské rasy, dokonce i válka s bohy je na místě. náš příběh se odehrává (v extrémně nekanonickém a mou fa...