Intersectiones 1-2

58 3 0
                                    

„Císař ať si klidně vládne lidstvu, ale lodi vládne její kapitán."

-oblíbené námořnické přísloví


     Temeraire.

     Obrovská masa oceli a jiných kovů. Přecpaná výzbrojí. Přecpaná posádkou. Přecpaná potencionálním výkonem. Tuhle loď jsem začal velmi milovat, a zároveň nesnášet. Nepřehedná směsice chodeb, místností.. ale každá místnost má své tajemství. Temeraire nemá ani zdaleka tak pečlivou údržbu jakou měla moje Numara. Strávil staletí v zapomenutých odkladních končinách vesmíru. V každé druhé místnosti je zapadlého něco zajímavého, nějaká rádoby relikvie. A jednu takovou rádoby relikvii jsem si našel i já.

     Našel jsem Frost Blade. Tento typ Chainswordu (řetězového meče) je využíván pouze a jen Kapitolou Space Wolves. Každá tato zbraň je vykována a obráběna mistrovským Iron Priestem (Železným knězem), a některé z těchto zbraní, jako například ta co mám v ruce já, mají místo klasických železných zubů téměř nezničitelné zuby Fenrisijského Krakena.

     Byl to jeden z největších nálezů na této bohem zapomenuté lodi, co jsem zatím objevil. Přesto teprve jeden z prvních. Věděl jsem, že kdybych chtěl, najdu i mnohem zajímavější, avšak.. potenciálně i mnohem nebezpečnější. neboť některé části lodi jsou naprosto odříznuté od používaných částí. nicméně pokud za nimi je něco nebezpečného, a já vím že je.. cestu ven si to najde.

41. tisíciletí - Věk Války /DISCONTINUED\Kde žijí příběhy. Začni objevovat