„víme toho spousty. Avšak i to, co je věděno, je jen zlomkem věděníhodného."
Myšlenka dne.
K večerním hodinám jsme společně zasedli za stůl v jídelní hale. Great Devourers... říká se jim tak kvůli jejich výkonům na bojišti, ale mohlo by to být klidně i kvůli jejich apetitu. Nacpat je jídlem nám trvalo dlouhé tři hodiny. Takže teď jsme mohli konečně začít řešit ty vážné věci.
„Takže.." započal jsem hovor. „Jak dlouho se vaše rota hodlá zdržet?" zeptal jsem se Haralda. Ten chvilku mlčel, neboť přežvýkával to, co měl ještě v ústech. „Tak dlouho, jak bude třeba. Upozorňuji jen, že nechci ztratit příliš mnoho mužů. Takže pokud bude některá akce příliš těžká na ztráty, tak budu muset na nějaký čas naše akce odvolat, a čekat na posily.". To mi znělo rozumně.
„Dobrá, to by tedy bylo. Jak jste na tom s výzbrojí? Pominu-li ten velký křižník tam venku?" tohle byla další z otázek která mi vrtala hlavou. „Ale jistě. Jsem si jistý že naší výzbroj uznáte za více než dostačující. Pět Predátorů, tři Whirlwindy, několik Stormwolfů, čtyři Razorbacky, a nespočet speederů třídy Tempest." to bylo vskutku více než dostačující.
Harald se poté zeptal: „Kdy podle vás budeme schopni vyrazit?" to byla otázka, na kterou bych také rád znal odpověď. „Dle toho, co říkají naši tech-priesti by to mělo být za dva dny, plus, dokud se nevrátí zbývající eskortní lodě. Warpové motory jsou sice ve stavu, kdy by nás mohli vymrštit do Warpu, ale pochybuji, že by se jim podařilo nás dostat z něj ven."
Harald zabručel. „Myslím že kdybych k tomu pustil naše Iron Priesty (Wolfí obdoba Tech-Marinů) bylo by to ještě dnes schopné letu."
„Vskutku?". Haraldova ochota nám pomoci mne více než udivovala. Z nějakého důvodu mne to znepokojovalo. Na druhou stranu, proč by nepomohl že? „Nu dobrá. Proč tuto pomoc nepříjmout. Vaši Iron Priesti budou na naší lodi vítáni."
V tom sem si všiml dalšího zakřivení prostoru okolo Marsu. Ostatní poslové se vraceli.
ČTEŠ
41. tisíciletí - Věk Války /DISCONTINUED\
Science FictionVálka. to je vše, co lidská rasa zažila od dob, co se naučila létat mezi hvězdami. válka s desítkami nepozemských ras, válka se zrádci lidské rasy, dokonce i válka s bohy je na místě. náš příběh se odehrává (v extrémně nekanonickém a mou fa...