Büyük buluşma

753 10 3
                                    

Bu sefer telefonumun alarmı çalmadan kendim uyandım. Saate baktığımda 05.40 daha çok erkendi biraz daha uyuyabilirdim. Ama uykum yoktu.Mutfağa doğru yönelirken, telefonumun çalma sesi geldi, siz ciddi misiniz ya sabahın bu saatinde kim arar?
PATRON MEHMET BEY
Telefonumu açtığımda:
-Gül, geçen hafta kahvaltı yaptığımız lokantaya gel toplanıp kahvaltı yapacağız.
-Tamam geliyorum.

Hızlıca, ayak bileklerime kadar uzanan gri pileli bir etek, üstüme
Beyaz bir kazak, beyaz spor ayakkabılar, beyaz çantam ve son olarak mavi şalımla çok uyumlu olmuştum. Bu sefer farklılık olsun diye taksiye bindim. Yarım saat yolculuktan sonra parayı ödeyip çıktım.Lokantanın önüne geldim Mmm mis kokular. İçeri girdiğimde iş arkadaşlarım bana dönmüş birisi el sallıyor biriside gelsene işareti yapıyordu. Sanki ilk defa beni gördüler. Yanlarına gidip zeynepin yanındaki boş sandelyeye oturdum. İş yerinde en yakın olduğum arkadaşımdı o da korece biliyordu. İşi benim gibiydi "rehberlik"yapıyordu.

-Evet. Yine enerji dolu bir sabahla güne başlayalım

Ve herkes tebessüm ederek yemeğine koyuldu. Benimkinide çoktan sipariş etmişlerdi. Bende yemeği yemeye koyuldum.

-Patron,bugün yine korelileri gezdireceğim dimi?  maaşımı ne zaman alacağım.Neredeyse 2 ay oldu.

Yemeklerini yedikten sonra bana baktılar.

-hesabına yatırdığımızı söylemeyi unuttum. Bugün gider bankadan alırsın.

-iyi. Tamam

Arkamdaki masaya birilerinin oturduğunu fark ettim. Bu koku bir yerden tanıdık geliyor. Bu.... bu bu koku......
amaaaaaaa.................
çıkaramadım.

-jimin hyung cam kenarı benim.
-bebeklik yapma kookie geç otur şuraya dedi jimin sırıtarak.
Garsona sipariş verdikten 15dk sonra yemekleri gelmişti. Jhope:
-Bu nasıl yeniliyor ya?
-Dur ben göstereyim dedi TAE
Dün ona gösterdiğim bal kaymaktan yapacaklardı galiba.yüzümde belirsiz bir gülümseme ortaya çıktı.
Jhope:
-vay vay hyungumuza bak sen nereden öğreniyorsunuz bunları.
TAE önce biraz duraksadı.
-internetten izlemiştim.

Yüzümdeki o gülümseme birden kayboldu. Küstah şey.

Zeynepe doğru baktığımda oraya doğru şok olmuşçasına bakıyordu. Ahh unutmamalıydım bts 'nin sıkı bir fanıydı.
-Bts.
dedi haykırarak zeynep. Bizimkilerde oraya baktı,
galiba tek ben dönmedim. Bts de zeynepe bakmıştı. Zeynep gerçekten güzeldi.Şuan bayılacağına yemin edebilirim.
-ahh. Sizi gitti sanıyordum gerçekten sıkı bir fanınızım.lütfen bir resim çekinebilirmiyiz?? Suga ya o kadar derinden bakıyordu ki. Suganın etkilenmiş olması gerek hemen ayağa kalktı.Selfie çekmek için telefonu istedi. Zeynep bayılacak gibi oldu tam arkasına düşecekken patron mehmet bey onu tuttu ve öne bıraktı;
Mehmet bey kızgınlıkla sugaya bakarken;
-Kız bayılacaktı!?
Suga ise;
-Ne yapayım kardeşim? Kızın beni görünce bayılıyorsa..
Ve o sahte gülümsemesini yaptı.

Bts üyeleri zeynepin sorusuna cevap vererek;

-Tabiki

Hep birlikte
Ne kadarda kibarlardı.Bizimkilerde yanlarına gitti ve resim çekindi.
-Gül sende gelsene hadi!!
-teşekkür ederim iyiyim ben böyle.
Yüzümü biraz daha saklıyarak.
Yine bir bataklığa batıyorum.nasıl çıkacağım acaba.

-Birazdan geliyorum. Garsona çay söyleyeceğim.

-Garsonu çağırıpta söyleyebiliriz
Biraz sinirili çıkmıştı sesi.

-Ben birazdan geliyorum.

Ve yüzümü saklıyarak tam oradan uzaklaşırken biri kolumdan tutup beni sertçe geri çevirdi.Soğuk bir el bileğimi sımsıkı kavramıştı.Aşk fliminde mi oynuyorum şuan acaba.Zeynep o nasıl bir çekiştir öyle. Erkek arkadaşım sandım bir an. İş arkadaşlarım, bts bana bakıyordu. Bts gözlerini fal taşı gibi açmış bana bakıyorlardı.Hele tae hortlak görmüş gibi bakıyordu.

BTS TÜRKİYEYE GELİŞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin