פרק 2: האם לגיטרה יש רגשות?

69 5 2
                                    

"מ-מה קרה?" שאלתי אותו.

"רוצה להיות חבר שלי?!" הוא כמעט צעק.

"הא...?" הרגשתי מבולבל. האם הוא מתוודה בפניי או משהו? זה לא יכול להיות, הוא כוכב! הוא בטח אוהב בנות, הוא לא נמשך לבנים... נכון? ולמה הוא ירצה אותי דווקא? מכל האנשים בעולם דווקא אותי? מגיע לו מישהו שכן אוהב מפורסמים, לא מישהו כמוני. אבל רגע... האם לזה הוא התכוון? או שהייתה לו כוונה אחרת? הראש שלי מתחיל לכאוב, מה הוא רוצה ממני?

"א-אני לא התכוונתי לזה בצורה כזאת... התכוונתי לחברים טובים..." הוא הסיט את מבטו מעיניי והסמיק. אבן ירדה מלבי והבנתי שאני סתם חי בסרט, אחותי אשמה בזה.

"אני מצטער," אמרתי. "אבל לא."

קמתי מעל רגליי וטפחתי על מכנסיי בשביל שכל האבק יתפזר על האוויר. כשהסתכלתי על פניו של ניק, פניו היו מופתעות ועצובות, למה?

"למה אתה לא רוצה שנהיה חברים?" הוא שאל. "האם זה בגלל המעריצות?! בגלל שאני מפורסם?! למה?!"

הוא התחיל לבכות, למה הוא בוכה? אמרתי רק שאני לא רוצה להיות חבר שלו, מה גרם לו לבכות ככה? הוא באמת מוזר... מה כל כך חשוב לו להיות חבר של בן אדם כמוני? אני סתם עלוב ורגיל ששונא מפורסמים, וזאת בדיוק הסיבה שלי למה אני לא רוצה להיות חבר שלו.

"זה כי אני שונא מפורסמים כמוך, המעריצות לא מעניינות אותי אפילו. מפורסמים כמוך הם אנוכיים שחושבים רק על עצמם ואכפת להם רק מכספם, זה למה אני לא רוצה להיות חבר שלך." אמרתי לו והסתובבתי.

כשלקחתי את הצעד הראשון, הרגשתי שמישהו מחזיק בזרוע שלי, הסתובבתי וראיתי את ניק דומע עם מבט עצבני, זה לא היה מתאים לו. בפוסטרים של אחותי, בחיים לא ראיתי אותו עושה את ההבעה הזאת, אלא רק מחייך חיוך גדול על הפנים בשביל לכבוש את כל הלבבות של המעריצות.

"זה לא נכון! אני לא כזה! תן לי צ'אנס ואני אוכיח לך את זה רוי! בבקשה תהיה חבר שלי!" הוא צעק. הסתכלתי לצדדים כדי לראות אם מישהו שומע, אך לא שמעתי שום דבר, אפילו לא פתיחת דלת, כנראה שאף אחד לא שמע.

"למה כל כך חשוב לך להיות חבר שלי?" הסתובבתי אליו עם מבט מבולבל.

"כי אתה מעניין אותי, ואתה בן אדם מיוחד, ואני רוצה לדעת עלייך יותר." הוא אמר עם חיוך אך מעט מסמיק.

הסמקתי גם. למה אני כל הזמן מסמיק בגללו? מה יש לי? רציתי לסטור לעצמי על הפרצוף אבל לא יכולתי לידו, שחררתי את ידי מאחיזתו ונשפתי מייאוש, למה זה חייב לקרות דווקא לי?

"לא אכפת לי, אני לא רוצה להיות חבר שלך וזהו, להתראות." רצתי מהר וירדתי לכיתה. רק בשביל לא לראות אותו יותר.

אני עדיין מבולבל ממה שקרה, הוא כל כך מוזר... הוא לא אמור להיות בקרבת הבנות ולהתחיל לדבר איתן על כמה כסף יש לו ועל המרצדס שיש לו או על כל מכונית שעולה פי מיליון מהבית שלו? אני פשוט לא מבין אותו, אני לא רוצה להתקרב אל בן אדם מוזר כמוהו, מפורסמים הם כאלה מעצבנים ומוזרים, אי אפשר להבין אותם בכלל אני לא מבין איך אחותי אוהבת מישהו כמוהו. שוב פעם, הרגשתי שמישהו בוהה בי, לא הסתובבתי אך סובבתי את עיניי אל מאחורה והצלחתי לראות טיפה, כן, ניק מביט בי, ידעתי. זה טיפה מטריד שהוא בוהה בי ככה, כבר כמה זמן הוא בהה בי ככה? מקווה שלא מתחילת השיעור כי השיעור התחיל לפני חצי שעה. זאת פעם ראשונה בחיי שהיה לי כל כך אכפת שמישהו בוהה בי, פעם מישהו מהכיתה השנייה בהה בי כל הזמן, הוא עדיין בוהה אבל אני לא מתייחס לזה בכלל ושוכח ממנו. כשניק בהה בי, זה היה מטריד ומוזר, אני לא מבין מה יש לו ממני, אני לא מבין מה הוא רוצה ממני חוץ מלהיות חבר שלי, ואני לא מבין למה הוא לא מרפה ממני. שוב הסתכלתי לאחור בלי שהוא ישים לב וראיתי את ידיו שוכבות על השולחן וראשו על ידיו, זה נראה כאילו הוא בוכה, מקווה שהוא לא בוכה בגללי. רגע, אני כן מקווה שהוא בוכה! לא אכפת לי ממנו הרי! אבל... עדיין... אני לא אוהב לפגוע בבני אדם וזה מה שגורם לי להרגיש רע לגביו, אני צריך לבקש ממנו סליחה ולהסביר לו בצורה יפה יותר למה אני לא רוצה להיות חבר שלו. טוב, בהפסקה אני אלך לבקש ממנו סליחה! ואז הגיעה ההפסקה, הוא הלך מחוץ לכיתה ואני סידרתי את הדברים שלי על השולחן מהר לפני שאאבד אותו. הוא יצא מהכיתה ואני לקחתי את התיק שלי מהר, יצאתי מהכיתה אחר כך ולא ראיתי את הדמות שלו, נבהלתי, איבדתי אותו עכשיו. לפתע שמעתי קול של מישהי שמדברת בצורה מתלהבת וצווחנית, הסתכלתי ישר וראיתי את ניק מסתכל על המעריצה עם מבט מופתע אך גם עצוב, הוא חייך אליה חיוך עצוב ומיד הלך, המעריצה נותרה שם לבד ומופתעת מהתגובה שלו. אני רצתי אחריו וראיתי שהוא נכנס לחדר כלשהו, שמעתי צלילים נעימים של גיטרה, צלילים עצובים וכואבים, מה זה? למה זה כל כך עצוב? אפילו כמעט דמעתי. שמעתי את קולו של ניק, הוא שר שיר מלא בכאב וכעס, אבל היה לו קול יפה... רגע, לא אין לו קול יפה, אחותי אשמה בזה שאמרתי את זה. האזנתי לשיר הזה עד שניק סיים לשיר והוא ראה אותי עומד בפתח הדלת.

The Feelings of My Guitar- Hebrew- BoyxBoyWhere stories live. Discover now