פרק 6: האם גיטרה יכולה לכעוס?

52 5 0
                                    

"אמרתי צא מכאן." מבטו של ניק היה מפחיד וידיו נחתו על השולחן בחוזקה, מה שגרם לי לפחד.

"נ-ניק..." אמרתי מפוחד. "אתה יכול להירגע, הוא ואני רק חברים..."

"א-אה..." הוא ראה את מבטי המפוחד ונבהל שהפחיד אותי עם נימתו הקודרת, הוא ניסה להירגע בשביל שלא אפחד ממנו.

ניק התיישב על כיסאו ובהה בשולחן מובך וטיפה עצבני, מה קרה לו שהוא נראה ככה? שאלתי את עצמי. אני לא יודע מה קרה לו אבל הוא בהחלט התנהג בטיפשות, הוא צריך להתנצל בפניו אך כפי שראיתי הוא לא עשה זאת ורק ישב ושתק. ניק התעסק בידיו וצייר ציורים לא ברורים על השולחן בעזרת אצבעו, הוא מתנהג מוזר.

"טוב, זה היה מוזר..." דן אמר עם מבט מבולבל על פניו.

"מצטער על זה..." סלחתי בשביל ניק והבטתי בו עצבני, ניק הביט בי עם מבט עצוב וחמוץ, שגרם לי לרחם עליו, טוב אני אדבר אתו אחר כך על זה.

"לא לא, זה בסדר!" דן אמר עם חיוך גדול על פניו. "תגיד רוי, איך אתה והכוכב הכי פופולרי בעולם נהייתם חברים? לא אמרת שאתה שונא מפורסמים?"

"אני שונא, לא רציתי להיות חבר של ניק," ניק הביט בי עם מבט מופתע ולחוץ, אך לא סיימתי עדיין את מה שאמרתי. "אבל אני הכרתי אותו יותר ועכשיו אותו ספציפית אני לא שונא." ניק החל לחייך חיוך גדול ויפה שגרם לי לחייך גם, ודן הביט בנו במבט מבולבל.

"אני מבין... וניק, למה רצית להתיידד עם רוי?" הוא שאל בסקרנות.

"כי הדמות שלו עניינה אותי, אז רציתי להכיר אותו יותר." הוא חייך והחלתי להסמיק, הסטתי את מבטי ממנו והוא המשיך לחייך אליי.

"זה ממש נשמע כאילו אתם זוג!" הוא אמר בחיוך וכמעט צעק, הסתכלתי לצדדים לראות אם מישהו שמע ולמזלי אף אחד לא שמע.

"אנחנו לא!" אמרתי בתוקפנות וניסיתי להתחמק מזה.

"בסדר בסדר, אל תילחץ, רק אמרתי את מה שאני חושב, אבל כנראה שאתם לא." הוא אמר ברוגע וחייך.

"רוי!" אחותי קראה לי מחוץ לכיתה ואני קמתי מהכיסא הולך אליה, היא דיברה איתי על ניק כמובן ואני ניסיתי לצאת מהשיחה כמה שיותר מהר.

"אז ניק..." דן החל לומר.

"מה?" הוא שאל.

"אתה אוהב את רוי נכון? אני ראיתי את החיוך שלך אל רוי, זה לא היה נראה כמו חיוך חברי." הוא אמר בחיוך כאילו זה לא מפריע לו.

"מ-מה...?" הוא החל להסמיק.

"אל תתחמק מהרגשות שלך ניק, אני די בטוח שרוי יקבל אותך ואפילו אוהב אותך באותה צורה. אם אתה רוצה לדעת עוד משהו שיעזור לך, רוי אף פעם לא יצא עם בחורה ואפילו כשהבחורות הכי פופולריות בבית הספר מדברות אתו ומנסות להתיידד איתו הוא לא מסמיק ולא מראה שום הבעה מוזרה, הוא פשוט מדבר רגיל כאילו לא עומדת לפניו בחורה יפה, זה נראה שהוא גם כזה... אבל עדיין לא גילה את זה." הוא אמר לו עם מבט מאוכזב.

The Feelings of My Guitar- Hebrew- BoyxBoyWhere stories live. Discover now