Eva P.O.V.
Onze laatste dagen op onze school in België waren voorbij. Ik was dan toch niet helemaal onzichtbaar. Opeens kwamen er super veel mensen me succes wensen. Nu is het tijd voor de grote vakantie. Eindelijk ! Ik heb er zo naar uitgekeken. Heel de vakantie ga ik met Louis doorbrengen omdat ik nog veel te leren heb.
De eerste week is al voorbij. We hebben elke dag geoefent. Als pauze hebben we buiten een potje gevolleybalt. Hij is echt beter dan ik dacht want de stand is nu 5-2 voor hem. Ooit ga ik heb verslaan. Volgende week gaat louis een week op vakantie met zijn ouders en moet ik helemaal alleen leren. Ik ga hem echt heel hard missen. Wat moet ik nu doen. Alleen maar leren ? Dat is toch ook maar saai hé. Met die gedachte val ik om m'n bed. Er klopt iemand op de deur en ik geef een zachte kreun omdat ik te lui ben om recht te staan. Dan hoor ik de deur al zacht open gaan. Ze hebben de hint begrepen. "Hey Eva, gaat alles goed ?" Zegt Louis vragend. "Louis !" Ik schrik op. " Wat doe jij nog hier ? Ik dacht dat jij moest inpakken ?" "Ja, maar ik heb geen zin. Ik heb mijn moeder gezegt dat ik je nog even kwam helpen en dan afscheid ging nemen. Ze vond het goed en zei dat ze m'n koffer wel ging pakken." Zeg hij lachend. "Handig." Hij komt naar me toegelopen en neemt me in een stevige knuffel. "Ik wil niet weg." zegt hij droevig. "Je overleeft het wel, het is maar een weekje." Tuurlijk ga ik hem missen, maar dat ga ik hem niet zeggen. Dan denkt hij weer dat ik aan het zeuren ben en dan scheept hij me weer op met één van zijn vriendinnen die meer om make-up geven dan om wie dan ook. Nee, dankje, ik wil nog een beetje plezier maken en dat gaat absoluut niet met zo iemand. "Geen gezeur deze keer ?" Lacht hij. "Nee, want dan scheep je me weer op met één van je vriendinnetjes." Hij is altijd al geliefd geweest bij het vrouwelijke geslacht. Als hij in de gang loopt, vallen alle meisjes zowat flauw. Echt waar, ik ben er niet mee aan het lachen. Hij heeft van die mooie, schattige blauwe oogjes en een glimlach om bij te smelten. "Sorry, ik wou alleen dat je je toch nog een beetje amuseerde zo zonder mij." Zeg hij een beetje teleurstellend. "Dat kan ik makkelijk zonder hen hoor. Ik heb nog een hoop dingen te doen." Oké, dat kwam er een beetje vals uit. Je ziet zo dat ik aan het liegen ben. "Yeah right, weet je het zeker ? Anders vraag ik wel aan mijn ouders dat ik thuis wil blijven hoor !" "Nee, doe dat alstublieft niet. Zij willen nog wat tijd met je doorbrengen voor je vertrekt en ik ga die niet van ze afnemen." Zeg ik vol overtuigen. Tuurlijk wil ik dat hij hier blijft maar dat kan ik zijn ouders echt niet aandoen. Nadat ze Tom zijn verloren zijn ze heel beschermend over Louis en brengen ze alle tijd die ze hebben door met hem. "Jij bent toch zo een lieveke." Hij glimlacht. "Ik red me wel. En over een week ben je terug en maak ik je in met de volleybal !" "Dat zullen we nog wel zien." zegt hij vastberaden.
Louis P.O.V.
Het weekje op vakantie met mijn ouders is me heel goed bevallen. Ik ben blij dat ik ben mee gegaan. Ik heb Eva ook wel erg gemist. Ik ga ze deze avond nog bezoeken. Eerst nog een paar uurtjes rijden met de auto. We zijn naar Zuid-Frankrijk geweest. We hebben veel gewandelt, maar we hebben ook een hoogteparcour gedaan. Mijn moeder had er daarna wel spijt van. Ze was zo bang en ik en mijn vader maar lachen. Ze heeft daarna maar gewoon toegeken. Ik en mijn vader zijn als twee keine kindjes verder gegaan. Het was echt heel gezellig. We zijn bijna thuis en ik doe mijn schoenen al aan. Ik lag languit op de bank vanachter te slapen. De achterbank ligt echt heel slecht, ik zal bij zijn als ik terug in mijn vertrouwde bedje lig.
We rijden op de oprit en ik spring meteen uit de auto. "Ik ga nog even snel naar Eva !" Ik hoor mijn moeder nog iets zeggen maar loop snel door. Ik bel aan bij Eva en ze doet open. Ze staat in haar pyjama, zelfs in haar pyjama is ze sexy. Haar ogen worden groot. "Louis !" Zeg vlieg in mijn armen. Dit heb ik zo hard gemist. Haar in mijn armen voelen is het beste wat je kan hebben.
Heel de vakantie hebben we nog goed geoefent en haar Engels is echt beter. Ze durft al meer te praten en verrassend genoeg lukt dat al super goed. We moeten nog een weekje wachten voor we naar Engeland mogen. Wij moeten er al een week vroeger zijn om ons al een beetje kennis te laten maken met de school. Ik heb er al helemaal zin in. Vandaag hebben Eva en ik veel gevolleybalt. Ze wou maar niet stoppen omdat ze me absoluut wou verslaan. En dat is haar uiteindelijk ook gelukt. Nu liggen we op de kussenhoop. Ze ligt met haar hoofdje op mijn borst. Ik denk dat ze slaapt. Ze is zo schattig. Ik wil kijken of ze wakker is maar als ik beweeg ben ik bang dat ze misschien wakker wordt. Dus besluit ik om mijn telefoon te pakken en hem op de camera te zetten. Ze zie ik dat ze haar oogjes toe heeft en met een glimlachje op haar gezicht aan het slapen is. Dit is te schattig om geen foto van te trekken. Als ik een foto trek, komt er een geluidje uit mijn telefoon. Ik ben bang dat ze wakker wordt, maar daar slaapt ze te diep voor. Na een tijdje wordt ze toch wakker. "Goed geslapen meid ?" "Sorry." zegt ze verlegen en rekt zich uit. "Dat is niet erg, ik vond het wel schattig." Ze glimlach slaperig. "Blijf je slapen ?" vraagt ze terwijl ze op haar gsm kijkt hoelaat het is. "Het is al veel te laat om nog naar huis te gaan." "Hoelaat is het dan ?" " 12 uur geweest." "Oei, ja, dat is misschien wel een beetje te laat. En ik geraak waarschijnlijk toch niet meer binnen. Ik sms mijn moeder wel even dat ik blijf." Ze lacht en staat op. "Kom je mee of blijf je hier liggen ?" zegt ze. Ik ben te lui om recht te staan en dat merkt ze. Ze geeft me een duwtje en begint aan mijn arm te trekken. Ik wist niet dat ze zo sterk was. Ze heeft me al half de kamer door gesleurd voor dat ik het merk. "Oké oké, ik kom." Ze lacht en laat me los. Als we in haar kamer zijn gaat ze direct naar haar badkamer. "Moet jij je tandjes ook poetsen ?" Ik geef geen antwoord en ga op haar bed liggen. Na een tijdje komt ze uit de badkamer. "Hé luierik, niet mijn hele bed inpalmen ik moet er ook nog bij kunnen." Ik kreun, ik lig goed. "Moet jij je tanden ook poetsen want ik heb alleen maar een roze tandenborstel over." "Ik gebruik de jouwe wel." Ik kijk haar lachend aan. "Ieuw nee." "Ik doe het lekker wel." Ik loop zo snel als ik kan naar haar badkamer en sluit de deur. "Nee Louis, niet doen !" zegt ze en klopt op de deur. Ik lach hard zodat ze het goed hoort. "Louis doe open !" Ik doe de deur voorzichtig open. Ik heb de roze tandenborstel vast en zet een pruillipje op. "Jullie passen perfect samen !" zegt ze. We lachen en gaan samen onze tanden poetsen. Ik pak haar telefoon en maak er een leuke foto van in de spiegel. Net twee kleutertjes bij elkaar. Als we klaar zijn gaan we eindelijk slapen. Ze legt haar hoofdje weer op mijn borst en valt zowat direct in slaap.
Eva P.O.V
Na een weekje is het eindelijk zo ver. We gaan naar Engeland ! Ik heb alles al ingepakt, maar krijg mijn koffer niet dicht. Natuurlijk, dit gebeurt nu altijd. Ik ga erop zitten maar begin te klungelen. "Het gaat goed zie ik." Louis komt mijn kamer binnen. "Zeer grappig. Wil je me even helpen ?" Hij helpt me snel en hij is eindelijk dicht. Ik ga terug recht staan en kijk trots naar mijn dichte koffers. "Ben jij ook zo zenuwachtig ?" Vraagt hij uiteindelijk. "Ja !" zeg ik enthousiast. "Eva, Louis, komen jullie ? We gaan vertrekken." roept mijn moeder van beneden. We blazen even uit wanneer we beseffen dat het vandaag echt gaat gebeuren. We pakken mijn koffers en gaan naar beneden. Alles zit in de auto en we vertrekken. Ik kijk uit het raam mijn huis nog achterna en zucht. Ik ga het hier toch wel missen maar het komt allemaal goed. Op naar Engeland !
JE LEEST
Alles veranderd
FanfictionLouis en Eva hebben een droom die ze al sinds de lagere school samen delen. Ze willen als ze groot zijn ik Groot-Brittannië studeren. Eva wordt eindelijk 16, en haar ouders nodigen heel de familie en vrienden uit. Louis' ouders zijn al jaren lang he...