Eva P.O.V.
Na een vermoeiende reis zijn we eindelijk aangekomen in Engeland. Ik heb me al kunnen installeren in mijn nieuwe kamer. Hij was echt gigantisch. We hadden ieder een éénpersoonsbed met een eigen bureau en een zetel met tv ! Er was een inloopkast met een kleine badkamer ingeplaatst. Er was aan elke kant een spiegel met een wastafel. De grotere badkamer moesten we delen met 3 kamers. Dat wordt vechten om als eerste te mogen douchen 's morgens. We hadden ieder een kamergenoot die ongeveer dezelfde interresses hadden. Ik deelde de kamer met Emily. Ze is een heel lief en actief meisje. Ze speelde ook volleybal en vond het niet erg dat ik nog niet veel sprak. Ze hielp me heel goed met mijn Engels. We leerden elkaar al snel kennen en deelden ook al wat geheimen. Ik vond het allemaal heel spannend.
Louis P.O.V.
We arriveerde in Engeland en gingen direct naar onze school. We kregen een rondleiding en mochten daarna ons gaan instaleren in onze kamers. De kamers zijn echt gigantisch hier. Veel groter dan mijn kamer in België. Ik heb ook een kamergenoot: Lucas. Hij is ook voor het eerste jaar hier. Hij speelt basketbal, maar aangezien ze hier geen goed team hebben gaan we samen handbal spelen. Ik heb er al helemaal zin in.
Eva's P.O.V.
Vandaag mijn eerste dag school in Engeland. Spannend ! Ik heb mijn mooiste kleren aan en Emily heeft mijn make-up gedaan. We lopen samen over het schoolplein. Ze heeft me al voorgesteld aan haar vriendinnen. Ze zijn echt te gek ! Ik heb net mijn rooster gekregen en loop naar mijn lokaal. Mijn eerste les is Wiskunde. Jippie, ik kan nog maar amper Engels en dan moet ik nog eens kunnen volgen met als die wiskundige termen. "Ik ga al naar mijn les, ik wil niet te laat komen." zeg ik tegen Emily. "Veel succes meid !" En ze loopt weg. Oké, nu de zoektoch naar mijn lokaal. V2O6. Ik kijk op een deur VO34. Dat is nog wel een stukje lopen. Als ik eindelijk mijn lokaal heb gevonden, wacht ik voor de deur. Er is verder niemand in de gang en twijfel of ik wel bij het juiste lokkal sta. Ik hoor een stem, een hele mooie zelfs. Het komt dichterbij. Ik zie een jongen op het einde van de gang. Hij komt hierheen. Hij heeft de mooiste krulletjes die ik ooit gezien heb. Langzaam zie ik hem beter en beter. Hij is..
"EVAAA, wakker worden !!" Emily staat te springen op mijn bed. "Emily.." kreun ik. Moet ze me echt zo wakker maken. Ik had net een mooie droom. "Eva kom, het is al veel te laat ! Ga in de douche ! Ik ga me klaarmaken, ik heb me al gewassen." Ik draai me met tegenzin om en zien dat het 6.30u is. 6.30 en Emily heeft zich al helemaal gewassen ? Wat ? Ik ga nog wat meemaken met die meid. Ik sleur me uit bed en ga naar de badkamer. Er staat nog niemand in de badkamer. Logisch, wie staat er nu al op om half 7. Ik kleed me uit en stap in de douche. Ik douche altijd heel graag. De douche is de enigste plek waar ik helemaal tot rust kom en eens diep kan nadenken. Ik kom hier altijd op de beste ideeën. Snel stap ik uit de douche. Er zijn vast nog andere nerveuse meisjes die de badkamer nodig hebben. Omdat de badkamer slechts twee meter van onze kamer is, loop ik snel in mijn handdoek om onze kamer in. Niemand heeft dat gezien, hoop ik. "Wow, weer je kleren vergeten ?" grijnst Emily. "Sorry, derde keer op rij. Volgende keer neem ik ze mee." We hadden onze kleren gisteren al klaar gelegd. Zodat we vandaag niet onze hele kleerkast overhoop moesten halen en zo te laat op school aankwamen. Ik trek mijn lichtere skinny jeans met een grijs truitje met kleine gaatjes in aan. We hadden gisteren onze nagels al gedaan. Ik heb een huidskleurige kleurtje op en draag mijn gouden horloge die ik voor mijn vertrek van mijn moeder heb gekregen. Ik stop nog snel wat spulletjes in mijn tas en ga naar onze inloopkast. "Wow, beauty !" "Haha, thanks. Jij ziet er trouwens ook heel chick uit !" "Dankje." ze draait een rondje en showde wat ze aan had. Ik ging voor de spiegel staan en deed mijn oorbellen in, werk vlug mijn mascara bij, doe wat parfum op en ben klaar. "Ready !" "Jij draagt niet veel make-up, ofwel ?" zegt ze als ze ook voor de spiegel komt staan. "Nee, is dat erg ?" "Nee, tuurlijk niet ! Al de meisjes hier op school hebben echt tonnen make-up op. Eindelijk iemand die er hetzelfde over denk als ik." Ik glimlach. <PING> Mijn Ihope. Ik heb een beris-chtje van Louis. Ik heb hem al lang niet meer gezien. Een week om precies te zijn. Ik mis hem al wel.
'Veel succes vandaag, buddy. Ik kan het nog altijd niet geloven ! Ik zien je straks, huggy XxX'
Ik lach. Dat is zo schattig. "Je lacht als je dat berichtje leest. Is het van iemand speciaal ?" zegt Emily met een grijns. "Het is van Louis." "Ooh, jullie zijn wel heel close hé. Is er iets meer tussen jullie ?" "Nee ! Nee, hij is mijn beste vriend. Wij hebben geen geen relatie geloof me." " En je weet zeker dat je niets voor hem voelt, want je oogjes fonkelen als je berichtjes van hem leest en straalt als je hem ziet." Doe ik dat echt ? Ik en louis als een stel.. Nee, nee, dat gaat nooit gebeuren ! Waarom dacht ik daar zelfs aan. Hij is mijn beste vriend. Ik schuld de gedachte van me af. "Nee, dat gaat nooit gebeuren. Wij lijken daar te hard op elkaar voor. En hij is al een broer voor me." zeg ik uiteindelijk. "Ben je zeker ? He is HOT !" "Is er hier iemand verliefd ?" "Nee hoor.." zegt ze verlegen. "Emily, je ziet hem wel zitten hé !" zeg ik iets te enthousiast. "Ssssht, niemand hoeft dat te weten !" "Ooh, zo schattig." We lachen en nemen alles bij elkaar. Klaar om te vertrekken.
________________________
Sorry dat ik niet in het Engels schrijf, maar daar is het iets te slecht voor.
Ik hoop dat jullie al goed vinden. Als jullie tips hebben kan ik ze altijd gebruiken !
Dankuwel allemaal !
JE LEEST
Alles veranderd
FanfictionLouis en Eva hebben een droom die ze al sinds de lagere school samen delen. Ze willen als ze groot zijn ik Groot-Brittannië studeren. Eva wordt eindelijk 16, en haar ouders nodigen heel de familie en vrienden uit. Louis' ouders zijn al jaren lang he...