- Ce vrei mă? Dacă îți trag un pumn, îți numeri dinții-n palmă. Marș din fața mea!
Prostul de Jason s-a îndepărtat ca o javră de lângă Sima, și-a șters nasul cu mâneca de la hanorac, apoi și-a făcut loc printre mulțime brutal. Clopoțelul zornăia de zor. Toată lumea a plecat spre clasele lor, doar eu am rămas în mijlocul holului. Nu aveam niciun chef de spaniolă. Am mers la dulapul meu, fără ca vreun profesor să mă vadă, mi-am luat geanta mea neagră și jerpelită, apoi am ieșit din școală.
- Unde p*** mea am pus nenorocitele alea de chei?
Căutam ca disperata printre șervețele și pachete goale de țigări cheile de la motorul meu.
- Bingo !
Găsisem cheile, apoi când am apăsat pe butonul de deschidere, cineva mi-a furat cheile din mână.
- Care-i fraierul car...
- Nu cumva aveți ore, domnișoară Anderson?
- Nu .. ăm .. am terminat mai repede, domnule Williams.
- Sunteți sigură? Fiindcă atunci când doamna de spaniolă făcea prezența, la numele dumneavoastră a fost liniște totală. Acum haide, treci în clasă și cereți scuze doamnei.
M-am uitat la acei ochi albaștri ca la un dușman de moarte, însă am terminat acceptând să merg la oră.
- Ce mai aștepti? Presupun că deja a început lecția.
- Cheile ?
- Oh, astea? Părinții tăi o să vină să le ia azi, de la secretariat. Con-fis-cat.
- Nu puteți să îmi faceți asta. Deja sunt pedepsită 3 luni.
- Ei bine, trebuia să te gândești la asta înainte să chiulești în miezul zilei.
Nu mă lăsam așa ușor dusă de val de un fraier care acum câțiva ani era de-o vârstă cu mine.
- Dar tu? Ce cauți aici, la ora .. 9 dimineața? spun eu în timp ce mă uit la ceasul lui Rolex.
- Am fost trimis de către directoare să merg la o altă școală. Și nu mi te adresa cu tu, nu suntem de aceeiași vârstă.
- Mnu, nu suntem. Dar mi-ar fi plăcut să fim .. spun eu mângăindu-l pe abdomen.
- Nu-ți merge așa ușor cu mine .. Brook. Nu sunt interesat.
- Ce urât .. Cel mai sexy profesor din școală are deja o elevă la picioare?
- Brook Anderson, treci imediat în sala de clasă.
- Eviți cumva subiectul ?
Își dă ochii peste cap, apoi urcă în mașina sa albă ca zăpada proaspăt ninsă. Pentru un profesor, e întreținut .. prea întreținut. Cum îmi confiscase cheile de la motor, am mers târâind picioarele la ora de spaniolă. Nu aveam ce altceva să mai fac, însă înainte să intru în școală, l-am văzut pe Sam. Chiulea. S-a urcat repede în mașina lui, dar am avut timp să îl strig.
- Sam, hei, Sam.
- Brooks, nu mai țipa. Poate ne vede vreun profesor..
- Nu mă mai cunoști .. Ia-mă și pe mine.
- Poftim? Nu, nu, nu .. nu vreau să fiu prins că chiulesc cu cea mai rea fată din liceu. O să îmi strice reputația și chiar nu am nevoie de asta .. se apropie balul, știi nu?
- O, haide. Nu mai fi o găina și lasă-mă să intru. Doar nu ai refuza o fată așa drăguță ca mine? mă lipesc de el și îmi etalez bustul, cu el mereu înving.
CITEȘTI
Lasă-mă dracu în pace!
RomanceCum ar fi să te simți singură când ai atâția oameni lângă tine? Cum ar fi să îți rănești prietenii, crezând că ei sunt dușmanii tăi? Aceasta este o poveste despre o fată ce îți dă seama că poate iubi, dar va face asta la timp, sau va fi prea târziu?