Dit is het verhaal van een jong meisje dat godsdienst studeerde aan de universiteit.
Ze had een mooie stem en reciteerde elk nacht de Koran.
De manier waarop ze de koran leest, is zooo mooi dat haar moeder buiten haar deur gaat staan en elke nacht naar de prachtige koranrecitaties van haar dochter luistert..Op een dag werd het meisje ernstig ziek, haar ouders namen haar naar het ziekenhuis waar ze gedurende enkele dagen bleef tot haar tijd was gekomen en ze daar stierf..
Haar moeder kon niet over haar verdriet heen.
1 dag van rouw was voor haar moeder gelijk aan 1 jaar!!
Haar hart was gebroken door de dood van haar dochter..Toen de familie naar hun huizen terugkeerden, ging de moeder in de ochtend naar de slaapkamer van haar dochter.
Ze hoorde daar veel stemmen die schreeuwden op een lage toon.
De moeder was bang en verliet de kamer.
De volgende ochtend vertelde ze haar familie wat ze de dag ervoor had gehoord.
Ze gingen met zen allen kijken en vonden of hoorden niets ...De tweede dag hoorde ze op hetzelfde moment alweer krijsende stemmen en gehuil.
De moeder vertelde aan haar man wat zij gehoord had, hij stelde haar gerust en zei dat ze 's ochtend naar de kamer van hun dochter gingen kijken om te zien wat er gaande was dan kunnen ze met zekerheid weten of dit geen hallucinaties zijn ...
De volgende ochtend hoorden zij niets abnormaal ..De moeder was zeker dat ze iets hoorde daarom vertelde ze dit aan één van haar vriendinnen, die haar adviseerde om een sheikh te bezoeken en erover te vertellen.
Ze ging effectief naar de sheikh en hij was verbaasd om dit aan te horen.
Hij zei haar dat hij in de kamer van haar dochter kwam kijken op het uur dat zij dit gehuil hoort.
Toen de Sheikh aangekomen was, gingen ze naar de kamer van het meisje en de moeder vertelde de sheikh dat haar dochter elke nacht om dit uur de Heilige Koran reciteerde.
Toen ze in de kamer waren, hoorden ze het herkenbare geluid...
Toen de sjeikh dit hoorde, begon hij te wenen...
'Wat maakt u huilen?' vroegen de ouders van het meisje.
Hij zei "Allahu Akbar! Dit zijn tranen van de engelen dat u elke nacht hoort!
Ze daalden elk nacht om naar de koranrecitaties van uw dochter te luisteren maar nu missen ze haar .. Subhan'Allah!!!"
JE LEEST
Waargebeurde Korte Verhalen
Spiritual''bismillahi rahmani rahim'' Beste broeders en zusters, Ik ben dit boek begonnen met de naam van Allah. En ik hoop dat dit boek vele moslims op de rechte pad zet . Alle verhalen die ik ga delen, zijn waargebeurd. Sommige verhalen hebben mij echt d...