Bugünn yeni bir başlangıç..
Evet gece boyunca uyumamam ve sabah bu kadar erken uyanmam normal mi?? Benim için kesinlikle normall.
Neler hissediyorum,ne düşünüyorum..
Biraz heyecan,merak-gayet uygun-kalbim küt küt çarpıyor.
Yavaş oll!!Ölmek için erken,daha çok gencimm...
-Gizemmm!!
--Uyandım anne!!
-Çabuk gell servise geç kalma!!
--Tamam. Yatağımı topluyorum..iç ses: toplamasam niye toplamıyorsun, toplayınca geç kalıyorsun diyolar...Ne yapayım yanii...
Kahvaltıya indim. Annem bir bardak meyve suyu, biraz domates,peynir,salatalık,salam koymuş tabağa. Gerçekten tabaktakileri 3 dakika da bitirmek büyük başarı..
Herşey tamamda ben üzerimi giyinmemişim derken* Annemin:
-Gizemm pijama ile gitmeyi mi düşünüyorsun? Demesi bir oldu.
Odama fırlayıp ilk gün serbest diye bildiğimiz okulun değil biz öğrencilerin koyduğu kurala uydum vee altıma dizleri yırtık koton marka siyah kot pantolon, üzerine zara marka basıc tişört ve mavi marka asker desenli bir ceket, ayakkabı olarak nike marka air max lerimi giyip sırtımada kankenimi attıktan sonra zaten saçım hep düz olduğundan pek uğraşmadan taradım. Annemin iyi şanslar öğücüğünü de alınca kapıyı kapatıp aşağı uçtum..
1 dakika da servis zaten gelmişti. Normalde geç kalırım diye düşünüyordum ama şu servisler hep 10 dakika öncesinden aşağı in deyip 152525626 dakika sonra geldikleri için normaldi aşağıda beklemem.
Servis yolculuğunun oldukça sıkıcı olduğunu söyleyebilirim. Kimseyi tanımamamın yanında kimseyle konuşmamam, ayrıca 10.11. ve 12. sınıfların aralarında konuşmaları gerçekten canımı sıkmıştı. Bende telofonumu çıkarıp kulaklıkla müzik dinlemeyi tercih ettim. Can sıkıntımı alacak,hareketli,monoton ve ezbere bildiğim " Ed Sheeran-Shape of you "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Hayatım: Bir Gizem Hikayesi
Roman pour AdolescentsBitirmek için yarını, başkasına anlatmak için bitirmeyi beklemeyeceksiniz...