•Hayden•
Het is vrijdag avond. Ik zit bij Boyd en wat andere mensen wat te drinken. Straks gaan we naar een kleine club in het dorp.
'Hoe lang ben jij nu al met die Jane?' Vraagt Boyd aan Thiago.
'Vijf maanden,' zegt Thiago.
'Wauw!' Zegt een gast waarvan ik de naam even niet weet sarcastisch.
'Ik houd het tenminste langer vol dan die gast!' Zegt Thiago lachend terwijl hij naar mij wijst.
Ik schud mijn hoofd en neem een slok van mijn bier. Als dit de hele avond zo gaat, ben ik zo weg..
•Taylor•
De malibu cola is lekker deze avond. Ik gooi de een na de ander achterover. Zo vergeet ik weer even de problemen van thuis. Zo vergeet ik dat mijn moeder sinds twee maanden een nieuwe vriend heeft nadat mijn vader bijna anderhalf jaar geleden is overleden door een auto-ongeluk. Zij kan er dan misschien wel klaar voor zijn, ik niet. Ik mis mijn vader nog elke dag...
Voor ik het weet is het 4uur 's nachts en gooi ik nog maar een shotje achterover. Geen idee waar Nicole en de rest van mijn vrienden zijn. Ik ga helemaal op in de muziek en dans met iedereen.
•Hayden•
Het is half 4 's nachts. Ik sta al de hele avond bij een meisje die niet hier vandaan komt. Ik had haar allang kunnen pakken op de WC's, maar ik heb daar, verbazingwekkend, geen zin in. Ik loop met Boyd naar de WC's.
'Waarom doe je niks met die meid? Ze geilt zo hard op jou,' zegt Boyd die iets te diep in het glaasje gekeken heeft.
Ik haal mijn schouders op, 'misschien ben ik daar klaar mee... misschien wil ik wel een serieuze relatie. Net zoals jij...'
Boyd begint te lachen, 'ja hoor. Jij wel.'
'Wat nou?' Vraag ik terwijl ik mijn gulp weer dicht rits en naar de wastafel loop om mijn handen te wassen.
'Jij, Hayden Black, en een serieuze relatie. Dat gaat je nooit lukken,' lacht Boyd die nu ook zijn handen wast.
'Echt wel! Ik wed dat ik voor de zomer een serieuze relatie heb,' zeg ik terwijl ik Boyd overtuigd aankijk.
Boyd schudt zijn hoofd, 'dat lukt je nooit man, ik weet toch hoe je bent. Die weddenschap durf ik wel aan,' hij schudt mijn hand en grijnst.
Een half uur later besluit ik dat het genoeg is geweest en ga ik naar huis. De rest gaat afterren bij Boyd, maar daar heb ik even geen zin in..
Eenmaal buiten loop ik naar mijn fiets. Naast het gebouw zie ik in het donker twee mensen staan. Een jongen en een meisje. Ik steek mijn sleutel in het slot van mijn fiets en blijf naar de twee kijken. Het meisje staat suf tegen de muur terwijl de jongen haar flink betast. Nu kijk ik nog aandachtiger, zo te zien is het niet helemaal met toestemming van het meisje. Ik loop langzaam dichter naar de twee toe. De jongen kust haar nu en begint haar broek los te maken. Zo te zien is het meisje zo dronken dat ze niks kan doen. Oke, dit stopt nu..
'Gast, wegwezen!' Roep ik terwijl ik mijn fiets tegen de muur aan zet.
'En wie ben jij?' Zegt hij.
Ik zie nu dat het Taylor is die laveloos tegen de muur naar beneden zakt.
'Ik ben een vriend van haar,' zeg ik dan, vervolgens geef ik hem een klap op zijn gezicht.
Gelukkig is het een mietje en loopt hij weg. Snel loop ik naar Taylor toe en ga ik door mijn knieën.
'Taylor?' Vraag ik.
JE LEEST
Fake Relationship?
RomantikHayden Black, 19 jaar en Taylor Johnson, 18 jaar hebben het beide niet makkelijk in de liefde. Door een weddenschap en een leugen beginnen ze een nep relatie met elkaar. Hoe ver gaan ze hierin? Is deze "nep relatie" wel zo "nep"?