H20

128 4 0
                                    

•Taylor•

Ik open de voordeur en loop de woonkamer binnen.

'Waar was jij in godsnaam?!' Vraagt mijn moeder meteen.

Ik zucht en wrijf mijn hand over mijn voorhoofd.

'Je was zeker weer veel te dronken om naar huis te gaan,' zegt ze teleurgesteld.

'Sindey, laat haar het even uitleggen...' zegt Ray terwijl hij een hand op mijn moeder haar schouder legt.

Mijn moeder kijkt me afwachtend aan.

'Ja eh, mam, het was gewoon nog te laat om naar huis te gaan,' zeg ik.

'Waar heb je geslapen?' Vraagt Ray bedenkelijk.

Ik sla mijn ogen ten hemel, 'gewoon bij eh, Shannon.'

'Je had ons iets moeten laten weten!' Zegt mijn moeder.

'Sorry...' zeg ik.

'Je hebt twee weken huisarest,' zegt ze dan.

Serieus, huisarest?! Ik ben verdomme achttien jaar... Ik schud mijn hoofd onbegrijpelijk en loop de woonkamer uit, de trap op. Eenmaal op mijn kamer app ik Shannon.

U: Ik ben echt stom geweest...

Ze zat waarschijnlijk al op mijn appje te wachten want ik krijg vrijwel meteen reactie.

Shannon: Je bent bij Thiago blijven slapen?

U: ..... ja, ik voel me echt stom

Shannon: Haha, no worries, je bent niet de enige die niet thuis heeft geslapen vannacht...

U: Huh?! Heb je nog iemand ontmoet in de club???

Shannon: Nee, ik had het niet over mij... Volgens mij is Nicole bij Boyd...

Dit meen je niet. Nicole en Boyd. Wauw. Oke, ik zag wel wat spanning tussen die twee, maar ik dacht dat dat het was. Ik had nooit verwacht dat Boyd vreemd zou gaan, hij is in die drie jaar dat hij het met Heather had nog nooit vreemd gegaan. En dan ook nog met de ex van zijn beste vriend. Dat gaat Hayden niet echt leuk vinden... Zou Nicole het daarom doen? Om Hayden terug te pakken, omdat hij met mij...?

U: Weet je dat zeker?

Shannon: 99 procent...

Ik moet Nicole spreken... Ik probeer haar te bellen, maar ze neemt niet op. Ik besluit een appje te sturen waarin ik haar vraag wanneer ik langs kan komen.

Een uur later zitten we samen in de achtertuin bij Nicole.

'Hoe was je nacht?' Vraagt Nicole.

'Eerst gaan we het over jou hebben,' zeg ik meteen.

Nicole kijkt me vragend aan.

'Jij en Boyd... Zeg niet dat er niets is, ik zag jullie gisteren in de keuken bij Isaac...' zeg ik.

Ze kijkt me betrapt aan, 'valt het zo erg op?'

Ik knik, 'is er nog iets meer gebeurt tussen jou en Boyd vannacht?'

Ze slaat haar ogen ten hemel en knikt, 'we hebben seks gehad ja...' ze steekt twee vingers in de lucht, 'twee keer...'

Ik lach even.

'Vind je hem echt leuk?' Vraag ik dan.

'Ik denk het, ja. Ik voel me zo vol adrenaline als hij me aanraakt of als hij alleen al naar me kijkt,' zegt ze glunderend.

Fake Relationship?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu