•Taylor•
'Dat was niet grappig daarnet..' zeg ik terwijl we op de fiets richting Isaac rijden.
Hayden lacht, 'sorry.'
Even is het stil.
'Het zal niet nog eens gebeuren...' zegt hij dan.
'Mooi,' zeg ik.
Eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo mooi. Ik hunker naar zijn aanraking. Of misschien gewoon naar een aanraking. Van iemand. Maakt niet uit wie.
•Hayden•
We drinken al een tijdje wat bij Isaac. Taylor is de oude Taylor weer; dronken. Ze hangt veel bij Thiago. Het irriteerd me om de een of andere reden. Ik zucht en neem een slok van mijn baco.
'Hey! Mag ik eens gooien?' Vraagt Taylor uitdagend aan Thiago tijdens het potje bierpong die hij aan het verliezen is.
Thiago lacht en geeft haar een pingpong balletje.
'Gaat uw gang,' zegt hij.
Ze lacht en neemt het balletje aan. Ze richt even wat en gooit vervolgens in de cup van Boyd.
'Oke dan! Ik heb vanaf nu een teamgenoot!' Roept Thiago enthousiast.
Boyd lacht, 'dan wil ik er ook een...'
Hij slaat een arm om Nicole heen en geeft haar de cup met het balletje erin.
'Hier schat, drinken...' hoor ik hem zeggen.
Nicole lacht en drinkt het in een keer op, 'de volgende is voor jou...'
Boyd kijk haar onder de indruk aan. Vervolgens gooit Taylor alweer de volgende erin.
•Taylor•
Na het bierpong potje, die Thiago en ik overigens gewonnen hebben, gaan we zitten en spelen we een drankspelletje.
'Ik ga nog wat drinken halen,' zegt Nicole.
'Ik ook, iemand nog wat?' Vraagt Boyd.
Hij krijgt geen "ja" te horen en verdwijnt samen met Nicole de keuken in.
'Ik moet plassen,' zeg ik terwijl ik wankelend opsta.
Ben ik dronken? Nee toch?
'Waar is de WC?' Vraag ik.
'Voor de keuken links,' zegt Isaac.
Ik loop er naartoe en wil zo snel mogelijk plassen, maar mijn blik valt op Boyd en Nicole. Nicole staat met haar rug tegen de koelkast terwijl ik Boyd's hand onder haar rokje zie verdwijnen.
'Die ass... damn girl,' zegt Boyd.
Ik zie Nicole wat dingen in Boyd's oor fluisteren, ik kan alleen niet horen wat. Ik loop de WC in en doe extra hard de deur dicht in de hoop dat ze schrikken en ermee stoppen.
Als ik de WC uitkom bots ik bijna tegen Boyd op.
'Oh sorry,' zegt hij, gevolgd door een glimlach.
Ik kijk de keuken in en zie Nicole staan. Met mijn dronken kop loop ik op haar af en confronteer ik haar.
'Wat was dat met Boyd?' Sis ik.
Nicole lacht, 'je bent dronken.'
'Geef antwoord op mijn vraag.'
Nicole zucht, 'niks. Ik weet niet wat jij denkt dat je zag, maar er was niks.'
Ze pakt haar glas drinken op en loopt de keuken uit. Ik wil haar tegenhouden, maar ik ben te dronken om daar energie in te steken.
JE LEEST
Fake Relationship?
RomanceHayden Black, 19 jaar en Taylor Johnson, 18 jaar hebben het beide niet makkelijk in de liefde. Door een weddenschap en een leugen beginnen ze een nep relatie met elkaar. Hoe ver gaan ze hierin? Is deze "nep relatie" wel zo "nep"?