H23

116 5 0
                                    

•Taylor•

Ik spoel de WC door en maak mijn mond schoon. Zal die zalm me nu nog steeds dwars zitten? Ik besluit meteen even mijn tanden te poetsen.

'Moest je weer overgeven?' Vraagt Hayden die plots achter me staat.

Ik knik en spuug de tandpasta uit.

'Sorry dat ik je wakker heb gemaakt,' zeg ik.

Hayden glimlacht even, 'geeft niks, maar je zal toch geen buikgriep hebben ofzo?' Vraagt hij bezorgd.

Ik haal mijn schouders op. Ik hoop dat het dat is, maar dit is nu al de derde keer dat ik deze week 's ochtends moet overgeven... Het woord "zwanger" schiet even door mijn hoofd, natuurlijk heb ik daar aan gedacht. Maar dat kan niet, want Hayden en ik gebruikte gewoon een condoom. Bovendien gebruik ik ook de pil...

'Misschien...' zeg ik.

'Moet je naar de dokter denk je?' Vraagt hij lief.

Ik schud mijn hoofd. Ik ga sowieso niet snel naar de dokter, en al helemaal niet omdat ik een paar keer moet overgeven.

•Hayden•

'Ik dacht al dat ik nog iemand hoorde...' zegt Taylor's moeder grijnzend als we samen de keuken binnen komen lopen.

Ik glimlach even.

'Ja, sorry mam. Het was niet gepland ofzo...' zegt Taylor.

'Nee, inderdaad... Taylor werd ziek,' verduidelijk ik.

'Oh, net ook al hoorde ik... Iets verkeerds gegeten?' Vraagt haar moeder terwijl ze de tafel dekt en de broodjes pakt.

'Ja, ik denk het,' zegt Taylor.

In mijn ooghoek zie ik Ray fronsend naar Taylor en mij kijken. Ik negeer het maar en begin aan mijn ontbijt.

'App je me als je de uitslag hebt gehad?' Vraag ik als ik de voordeur open doe.

'Tuurlijk! Ik ben echt benieuwd...' zegt Taylor zenuwachtig.

'Hé,' zeg ik terwijl ik haar handen vast pak, 'het komt goed, je slaagt echt wel.'

Vervolgens druk ik een kus op haar wang waarop ze even glimlacht. De school begint vanmiddag om drie uur met bellen. Het is nu één uur, dus ik besluit toch nog maar even langs te gaan bij Boyd.

'Hey...' zegt hij als hij de deur open doet.

'Hey,' ik loop zijn huis binnen.

'Hey mevrouw Lewis,' zeg ik als ik zijn moeder in de woonkamer zie zitten.

'Dag Hayden,' begroet ze mij.

We lopen door naar de achtertuin en nemen plaats in de lounge set.

'Je had het me gewoon kunnen zeggen,' begin ik.

Boyd zucht, 'ja sorry man, maar ik moest nog dingen uitzoeken met Heather en of ik wel met Nicole wilde zijn enzo...'

'Dat bedoel ik niet...' zeg ik, 'ik heb het over jullie momentje toen jullie vijftien waren.'

'Oh, dat..' zegt hij, 'ik had je dat inderdaad moeten zeggen, ik wilde gewoon niet dat je daardoor niks met Nicole zou willen..'

Ik knik begrijpend, 'maar je vind Nicole dus wel leuk?' Vraag ik.

Boyd haalt zijn schouders op, maar hij kan een grijns niet onderdrukken bij de gedachte aan haar.

'Zou je het erg vinden? Als Nicole en ik zouden daten?' Vraagt hij.

Fake Relationship?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu