Hoi! Leuk dat je dit boek gaat lezen. Als je het een goed verhaal vind, vergeet dat niet alsjeblieft niet te stemmen!! Zou je me heel blij mee maken :)
~ Writerchick ~
* * * *
•Taylor•
Hi, ik ben Taylor. Ik ben achttien jaar. Ik heb blonde haren en blauwe ogen. Niet mega dun, maar ook niet stevig. Op het moment zit ik te genieten van het heerlijke eten bij het kerstdiner bij mijn oom en tante thuis.
'Hoe is het met de liefde?' Vraagt oma Cece.
Ik zucht, alweer word me die vraag gesteld. Tijdens de verjaardag van mijn opa, drie maanden geleden, ook tijdens het huwelijks jubileum van mijn oom en tante afgelopen maand en nu dus ook tijdens het kerstdiner.
'Vertel, Taylor. Nog geen leuke jongens op het oog?' Vraagt ome Paul.
Ik pers er een glimlach uit, 'niet echt..'
Totaal niet eigenlijk. Ik probeer het gewoon minder triest te laten klinken. Ik ben achttien jaar en heb nog nooit een relatie gehad. Ook heb ik nog maar met twee jongens gezoend. Waarvan ik er één kustte omdat ik op mijn zeventiende verjaardag wel eindelijk eens mijn eerste kus wilde hebben en de andere omdat ik nogal dronken was...
Waarom ik pas op mijn zeventiende ontgroend ben? Het is niet omdat ik geen aandacht krijg van jongens, nee.. Ik wijs alle jongens af omdat ik ze niet leuk genoeg vind. Of ze zijn knap en enorme egoïstische sukkels. Of ze zijn wel heel aardig, alleen fysiek niet aantrekkelijk. We kunnen wel doen alsof dat er niet toe doet, maar kom op, dat doet het wel.
Mijn moeder kijkt me aan alsof ik iets verberg maar ik negeer het en stop een stuk varkenshaas in mijn mond. Waarom bemoeien ouders zich altijd overal mee? En dan ook nog doen alsof ze dingen zien die er dus totaal niet zijn.
'Hoe zit het dan met die jongen van school? Hayden heet hij toch?' Gaat mijn moeder verder.
Oh mijn god mam. Ik slik het stukje vlees door en schud mijn hoofd.
'Nee mam,' zeg ik.
Mijn moeder lacht, 'dus jullie zijn niet samen uit geweest?'
Ik rol met mijn ogen. Mijn moeder wil gewoon zo graag dat ik verliefd word dat ze overal dingen in ziet. Vorige week stond ik met een jongen uit mijn klas, Hayden, op een foto, toen ik uit was in een club in mijn dorp. Zowat heel de klas was er en het was gewoon gezellig. Ik was, zoals gewoonlijk, behoorlijk dronken en ik besloot een foto te laten maken met Shannon, een vriendin van vroeger, in plaats daarvan kwam Hayden voorbij lopen waarop hij enthousiast een arm om me heen sloeg terwijl de foto werd gemaakt.
Mijn moeder zag de foto op facebook voorbij komen. Wat nogal jammer was, aangezien ik die avond niet uit mocht gaan. Ik had haar verteld dat ik was studeren bij Nicole, mijn beste vriendin, en daar bleef slapen. Dus verzon ik dat ik met Hayden uit ging maar het niet durfde te zeggen. Sindsdien houdt ze niet op over hem.
Waarom ik niet uit mocht gaan? Tja, laten we zeggen dat ik iets te vaak iets te veel gedronken heb...
'Oh, dat. Ja..' zeg ik terwijl ik gauw een paar slokken wijn neem.
Iedereen lacht een beetje naar elkaar en eet grijnzend verder. Fijn, nu denken ze dat Hayden en ik echt wat hebben.. Ze houden tenminste wel op met vragen stellen.
•Hayden•
Shit.. Snel ga ik van mijn bed af en trek mijn broek omhoog.
'Jazzmin, wacht!' Roep ik.
JE LEEST
Fake Relationship?
Roman d'amourHayden Black, 19 jaar en Taylor Johnson, 18 jaar hebben het beide niet makkelijk in de liefde. Door een weddenschap en een leugen beginnen ze een nep relatie met elkaar. Hoe ver gaan ze hierin? Is deze "nep relatie" wel zo "nep"?