•Hayden•
Hand in hand lopen we de trap af, langs wat mensen in de hal, naar de woonkamer. De muziek klinkt heerlijk uit de geluidsboxen. Taylor kijkt me uitdagend aan en draait haar kont naar me toe. Op de maat van de muziek begint ze met haar heupen te draaien. Ik leg mijn handen op haar heupen en beweeg met haar mee. Onze lichamen komen tegen elkaar aan en om ons heen horen we wat verbaasde geluiden.
Dan draait Taylor zich naar me toe en legt een hand in mijn nek. Met haar andere hand gaat ze door haar haar. Ik moet toegeven, ze is hot. Haar lichaam schuurt tegen die van mij. Damn. Haar ogen kijken recht in die van mij. Pas als het liedje is afgelopen wendt ze haar blik af. Onze lichamen gaan langzaam van elkaar af. Dan horen we Boyd fluiten.
'Damn!' Roept Boyd.
Vervolgens komt er een nieuw liedje en zijn alle ogen niet meer op ons gericht.
'Dat was niet slecht,' fluister ik in Taylors oor.
Taylor grijnst, 'jij was ook niet verkeerd..'
•Taylor•
'Taylor?' Hoor ik dan ineens Nicole zeggen. Meteen laat ik Haydens hand los. Ze kijkt ons niet begrijpend aan.
'We dansten maar wat,' zeg ik snel.
'En daarvoor moeten jullie elkaars hand vasthouden?' Vraagt Nicole verward.
'Eh, nee, maar het was gewoon gezellig, Nicole..' zegt Hayden.
Nicole knikt en kijkt Hayden aan met een blik van; 'had ik jou wat gevraagd?'
'Wat was er eigenlijk nu weer thuis aan de hand?' Vraagt Nicole die zich weer naar mij richt.
Ik zucht, 'je weet hoe Ray kan zijn...'
'Laat me raden, je outfit?' Vraagt ze lachend.
Ik knik lachend.
'Hoe ben je uiteindelijk toch nog hier gekomen?' Vraagt ze.
'Toen ze gingen slapen ben ik het huis uit geslopen,' lach ik.
Dan word er er plots flink gejoelt door een aantal jongens. Shannon is ook op het feestje gearriveerd en dat vinden de jongens maar al te leuk...
Shannon ken ik al sinds de basisschool. We waren altijd hele goede vriendinnen. Alleen vanaf de middelbare school zijn we uit elkaar gegroeid. Ik spreek haar nu eigenlijk bijna nooit. Alleen als we elkaar zien tijdens het uitgaan of tijdens een feestje. Ze is wel veel veranderd. Ze is nu veel wilder, vaak dronken, zoent met alle jongens. Er gaan veel roddels over haar rond op school. Volgens mij boeit dat Shannon niet zo veel.
Nicole sleurt me vervolgens mee, 'kom we gaan wat drank halen.'
•Hayden•
Het is vier uur geweest en ik ga op de bank bij Boyd liggen. De laatste mensen gaan net weg en Boyd laat zich ook op de bank ploffen.
'Hoe zit dat nou met jou en Taylor? Heb je haar al gedaan?' Vraagt Boyd.
'Nee man,' lach ik.
Boyd kijkt me overdreven verbaasd aan, 'whaaat?!'
Ik gooi een kussen naar hem, 'deze keer is het misschien serieus...' zeg ik.
'Jajaja, tuurlijk,' zegt Boyd lachend, 'ze zoent zeker wel heel lekker.'
Ik lach en zwijg, waardoor hij aanneemt dat dat inderdaad zo is.
Een maand later heeft Boyd ons uitgenodigd om samen met hem en Heather op dubbeldate te gaan. Boyd vermoed namelijk dat Taylor en ik niet echt iets hebben. De afgelopen weken hebben we namelijk niet echt iets met elkaar gedaan, dat was omdat Taylor Nicole niet wil kwetsen. Nu moeten we wel. Maar het is niet zomaar een date...
JE LEEST
Fake Relationship?
RomanceHayden Black, 19 jaar en Taylor Johnson, 18 jaar hebben het beide niet makkelijk in de liefde. Door een weddenschap en een leugen beginnen ze een nep relatie met elkaar. Hoe ver gaan ze hierin? Is deze "nep relatie" wel zo "nep"?