•Hayden•
Die ochtend open ik langzaam mijn ogen. Taylor slaapt nog. Ik sta op en merk dat ik flink gezweet heb. Ik pak mijn kleren en besluit een douche te nemen.
Even later loop ik terug de slaapkamer binnen. Taylor staat zich om te kleden. Ze heeft alleen een slipje aan. Via de spiegel zie ik even haar naakte bovenlichaam. Vervolgens kijk ik snel weg en kuch ik even.
'Oh, Hayden... ik had je niet gezien,' zegt ze terwijl ze vluchtig een bh aantrekt.
'Ja, nee... Sorry, mijn schuld..' zeg ik.
Ik wacht even geduldig tot ze zichzelf heeft aangekleed en loop dan de kamer binnen.
'Mijn moeder en Danial kwamen er net trouwens achter dat ze morgen een personeelsuitje hebben... ze zijn de hele dag weg,' zeg ik dan.
'Oh, zijn we dan alleen met Riley?' Vraagt ze.
Ik schud mijn hoofd, 'Riley gaat bij een vriendinnetje spelen. Het is al afgesproken, Riley verheugd zich erop..' leg ik uit.
'Dus, dan zijn we met alleen. Met z'n tweeën?' Vraagt ze.
Ik zucht, 'jep..'
Ik voel me echt ongemakkelijk sinds die droom van vannacht... Laat staan dat ik morgen de hele dag alleen thuis ben met haar...
'Gezellig,' zegt ze met een glimlach terwijl ze haar haren kamt.
•Taylor•
Die middag zijn Hayden en ik met Riley in het park.
'Ik wil daarheen!' Roept Riley terwijl ze naar een klimrek wijst.
Ze pakt mijn hand vast en sleurt me er naartoe. Ik help haar om erop te klimmen. Als ze boven is kijkt ze me afwachtend aan.
'Jij ook klimmen!' Roept ze.
Ik lach en klim, even niet denkend aan mijn jurkje, achter haar aan naar boven.
'Kijk Hayden!' Roept ze weer enthousiast.
'Wauw, zijn jullie helemaal daar naar boven geklommen! Super goed hoor,' zegt hij lief.
'Kijk, hier kan je naar beneden glijden,' zegt Hayden terwijl hij naar de glijbaan wijst waar hij bij staat.
Ik zet Riley op de glijbaan en laat haar naar beneden glijden.
'Nu Taylor nog,' zegt ze.
Ik lach en probeer zo charmant mogelijk naar beneden te glijden. Even glipt mijn jurkje omhoog, maar al snel trek ik die omlaag. Dat zal hij wel niet gezien hebben. Hayden pakt mijn hand en helpt me overeind. Even kijkt hij me raar aan en lijkt hij het warm te hebben. Zal hij het dan toch gezien hebben?
Dan wendt hij zijn blik af en rent Riley achterna. Ik lach even en ren er ook achteraan.
•Hayden•
Het was leuk vandaag in het park. Samen met Riley en Taylor. Riley mag Taylor echt. Daar ben ik, om de een of andere reden, blij mee.
Die avond kruipen we weer in het nog steeds kleine bed. Ik draai met mijn gezicht richting die van haar. Plots lig ik heel dicht bij het gezicht van Taylor. Taylor schrikt er ook een beetje van en kijkt me aan. Ik staar in haar ogen blauwe ogen.
'Sorry,' zeg ik een paar seconde later.
Vervolgens ga ik op mijn rug liggen.
Ze lacht, 'geeft niet,' zegt ze terwijl ze ook op haar rug gaat liggen.
'Het was gezellig vandaag,' zeg ik.
'Vond ik ook,' zeg ik terwijl ik even zucht.
Ik merk dat ik het langzaam weer wat minder warm krijg.
JE LEEST
Fake Relationship?
RomanceHayden Black, 19 jaar en Taylor Johnson, 18 jaar hebben het beide niet makkelijk in de liefde. Door een weddenschap en een leugen beginnen ze een nep relatie met elkaar. Hoe ver gaan ze hierin? Is deze "nep relatie" wel zo "nep"?