"Ismerve a hatalmas kíváncsiságod, sosem mondtam volna el, hogy a suli zenekarának az énekese vagyok. De el kellett jönnie ennek a napnak is... Megmutatnom az énekhangom, és a rejtett érzéseimet."
~
Az események történte óta 1 hét telt el, teljes nyugodtsággal. Ugyanúgy jóban voltatok, együtt lógtatok; talán túl sokat is.
De a hét közeledtével, Rivaille egyre furcsább lett. Érezted rajta, hogy titkol valamit, és próbáltad belőle kihúzni - ilyen volt ez az alkalom is.
"Hányszor mondjam még el, hogy nincs semmi?" sóhajtott egy nagyot morogva.
"Tudom hogy van, ne is titkold!" mutattál rá felháborodottsággal, mire Ő zavartan oldalra kapta a tekintetét. "Na nézd! A zavart oldalra pillantgatásaid... Ez nem rád vall, Rivaille." tetted karba a kezed.
"Szaros kölyök." forgatta meg a szemét, és összeborzolta a hajad. "Majd holnap meglátod." került ki, és a terme felé trappolt.
Mosolyogva csóváltad meg a fejed, és mentél a mosdó felé, amikor kicsapódott az ajtó, és Hiroha jelent meg, ziláltan.
"Hiroha-chan?" szólítottad meg.
"Áhh (F/n)!" fogta meg a kezed, szemében furcsa csillogással. "Ne tudd meg mit tudok!"
"Na mit" vontad fel a szemöldököd.
"Holnap.." harapta be a száját. "A sulink zenekara a 4. és 5. órában fel fog lépni! Kya~ elvileg 3 végzős van a bandában! Mi van, ha Rivaille az egyik?!" tartotta vissza a sikoltását.
Képtelenség.
"Ugyan, Hiroha." legyintettél egyet. "Kizárt dolog, hogy Rivaille benne legyen egy bandában."
"Szerintem lehetséges." fújtatott egyet, felfújt arccal. Mint egy kisgyerek. "De csak képzeld el!" tért vissza az előbbi izgatottsága. "Lehet ő az énekes!"
Nem, nem, nem. Nem lehet Ő. Akkor mondta volna.
Vagy lehet hogy ez a titka?
~
A következő nap görccsel a gyomrodban vártál arra, hogy elkezdődjön az első órád.
Figyelni nem tudtál, végig gondolkoztál, mi fog történni ma.
Lehet hogy Hiroha-nak igaza van? Mi van ha tényleg Ő van a bandában? Akkor megmagyarázható lenne Rivaille titkolózása.
"Majd holnap meglátod" visszhangzott a fejedben a tegnapi mondata. Holnap... Ami ma van. Ma van annak a bizonyos bandának a fellépése is.
De képtelen voltad elképzelni. Rivaille-t színpadon, énekelni? Valóban nagyon szexi lenne, és feldobna téged az egész, de pont a morcos, flegma Rivaille, aki állandóan beszól annak, akinek csak kedve tartja? Komolyan, annyira lehetetlen. De szép.
Ekkor egy könyököt éreztél bökdösni téged, és arra fordítottad a fejed. Hiroha próbálta felvonni magára a figyelmet mellőled.
"Te is izgulsz?" suttogta neked úgy, hogy a tanár lehetőleg ne vegyen titeket észre.
"Öhm nem tudom mitől kéne."
YOU ARE READING
Rivaille x Reader HUN {AU}
FanfictionMindig is arról álmodoztál, hogy Rivaille Ackerman a tiéd lesz egyszer. Csak egy a bökkenő. Nem létezik. Bármit megtennél a férfiért, egy igazi fangirl vagy. De valami mégis más. Szerelmet érzel, nem puszta imádást. Sokan élettelennek tartanak emiat...