Ep:9

8.8K 442 0
                                    

Zawgyi>>>

Baekhyun Yeol အတြက္ေဆးဝယ္ၿပီး ျပန္လာေတာ့ မနက္ 9:00 ထိုးေနၿပီ ဒီအခ်ိန္ဆို yeol ႏိုးေလာက္ၿပီ yeol ကအေစာႀကီးထေနၾက...သူ႔ေၾကာင့္သာ..

ဟူး...အိမ္ျပန္ေရာက္ရင္ေတာ့ yeol ကိုေခ်ာ့ရမယ္ သူစိတ္ဆိုးေလာက္ပါတယ္ေလ ကြၽန္ေတာ္က သူ႔အေပၚ...

တကယ္ပဲဘာလုပ္ရမယ္ မသိေတာ့ဘူး yeol စိတ္ဆိုးသြားရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ? Yeol ကတစ္ခါမွ သူ႔ကိုစိတ္မဆိုးဖူးဘူး...

သူေျပာသမွ်နားေထာင္ၿပီ ေခါင္းၿငိမ့္တတ္တဲ့သူမ်ိဳး... သူနာက်င္ေအာင္လုပ္ရင္လည္း အျပစ္တစ္ခြန္းမဆိုခဲ့ "ကြၽန္ေတာ့္အမွားပါ" လို႔အျမဲေျပာတတ္တဲ့ ေကာင္ေလး...

♬oh i don't wanna let you go....♬

"Hello chen ေျပာ.."

"Hello Baekhyun...မင္းအခုအိမ္မွာလား?"

"ဟင့္အင္း လမ္းမွာ ဘာျဖစ္လို႔လဲ "

Chen ကသူ႔သူငယ္ခ်င္းေလ သူ႔ေဘးအိမ္မွာေနတာပါ ဒါေပမဲ Yeol ကိုေတာ့ chen တစ္ခါမွမျမင္ဘူးခဲ့...

Chen ကိုေတာင္ သူ yeol ကိုမျမင္ေစခ်င္ပါ..ဟုတ္တယ္..သူ႔အတြက္ yeol ကအဲ့ေလာက္ထိအေရးပါတယ္ မဟုတ္ဘူး အဲ့ထက္ပိုပါတယ္...

"အာ့ဆို အခုျပန္လာခဲ့ေတာ့ မင္းတို႔အိမ္ကို Park young min ေရာက္ေနတယ္"

"ဘာ!"

Chen စကားအဆံုး baekhyun ပူထူသြားရတယ္ Park..Park young min ဆိုရင္....Yeol ရဲ႕..Yeol ရဲ႕အေဖေလ...

မျဖစ္ဘူး Yeol သူ႔ကိုေတြ႔သြားလို႔မျဖစ္ဘူး သူ Yeol ကိုျပန္လာေခၚတာပဲျဖစ္မွာ တကယ္လို႔..တကယ္လို႔ Yeol သာလိုက္သြားရင္...

မရဘူး..ဟင့္အင္း...Yeol သူ႔နားကထြက္မသြားရဘူး..Yeol ဆီအျမန္သြားရမယ္..ဟုတ္တယ္ yeol အဲ့လူကိုမျမင္ေအာင္လုပ္ရမယ္...

Baekhyun စိတ္ေတြအရမ္းပူေနၿပီ...Yeol သူ႔ကိုထားသြားမလားဆိုတဲ့အသိက
...သူ႔ႏွလံုးသားကို နင္းေခ်ေနသလို...

Yeol အခ်စ္ကိုယံုပါသည္...သို႔ေသာ္ သူေလာေလာလတ္လတ္ ႏိွပ္စက္ထားတာ Yeol ကိုယ္မွာ ဒဏ္ရာေတြအျပည့္...

Yeol သူ႔ကို စိတ္ဆိုးၿပီး လိုက္သြားရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ? အဲ့အခါက်ရင္ သူေသရလိမ့္မယ္...

*CAGE*Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang