Kočka...?

211 32 1
                                    

Někdy si říkám, jestli se mi to zdá, nebo jestli jsem vážně posedlá? Asi to přeháním, opravdu nevím, co se to děje... čím jsem to spustila...
***
Je kolem 21:00 a já ležím v posteli a pomalu usínám. Najednou se vedle mě ozve zvuk, jako by kočka škrábala koberec.
,,Jessine" zakňučím a rozsvítím lampičku. Ztuhnu. Vedle mé postele nikdo. Podívám se na bráchovu patrovou postel. Je tam, na schodech. Není možné, aby za takovou rychlost vylezl na jeho postel. Ještě k tomu má na krku přívěšek s jeho jménem, který hodně cinká.
,,Jessine, jdi!" houknu na něj a on rychle přivřenými dveřmi uteče. Oddechnu si a zase zhasnu lampičku. Ale ten zvuk se ozve znovu... tentokrát blíže k mé posteli. Rychle rozsvítím a tam zase nikdo... začnu se bát... Zkusím zhasnout... nic... žádný zvuk... otočím se ke zdi (mám u ní postel) a snažím se usnout. Sice jsem pak slyšela ještě pár zvláštních zvuků, ale ty už jsem se snažila nepřipouštět...
Teď, když tak o tom přemýšlím, zdá se mi to neuvěřitelný, ale pořád cítím ten pocit, jaký mě svíral. Ten zvuk mi zní v uších... ten zvuk... který se sám vydával...
***
Další kapitolka je tu! 😉 Snad se vám líbí. Kapitoly budou na neurčito, jak mám, nebo nemám čas 😉. Můžete zanechat hvězdičku, či se podělit o váš příběh s duchama do komentářů 😁😀
Zatím zdaaar 😂

Proč věřím na duchy?Kde žijí příběhy. Začni objevovat