Blondina ridică capul din pernă şi privi printre firele de păr întreaga cameră. Casa era, întradevăr, cu susul în jos. Nu era de mirare, ţinând cont nebunia prin care au trecut noaptea trecută. Curentul reveni abia după alte două ore, însă nu mai avură parte de alte sperieturi ca ceea cu zombiul aka Connor.
Fata se ridică de pe canapea şi-şi arănjă hainele, apoi îşi târşâi picioarele până la bucătărie. Fu surprinsă când îl văzu pe Dany deja treaz, stand la masă şi ... citind.
-Tu citeşti? Râse fata.
-Jurnalul lui Alex. Brunetul rânji satisfăcut şi mai dădu o pagină, luând o altă sorbitură din ceaşca sa cu ciocolată caldă.
-Bă, nu fi ţăran, sări Chloe şi i-l msulse din mâini. E ceva privat!
-Tss, fi serioasă! Recunoaşte, şi tu vrei să afli ce scrie acolo!
Să mă uit? Sau nu? Adică, e ceva secret, privat, iar Alex e cea mai bună prietenă a mea! Dar totuşi... Nu! îi spuse un blond drăguţ imaginar din mintea sa. Fii bună! clipi acesta din genele sale lungi. Neah! Citeşte-l, ce ai de pierdut?! Se băgă drăcuşorul brunet. Să de-a naiba! Fie ce-o fi!
Aruncă un ochi către micuţul jurnal. La prima vedere, putea jura că e un simplu caiet: file liniate şi modelul drăguţ cu flori de pe coperţile subţiri. Era micuţ, ceea ce o făcu să se gândească la faptul că Alex cu siguranţă nu prea scria în el. Îl pipăi timp de câteva secunde, până când băiatul îşi drese vocea, parcă trezind-o la realitate.
-Bine, dar doar puţin! Întinse micuţul jurnal către băiat, dar când acesta încercă să-l ia, parcă mâna fetei se încleştă pe caiet.
-Ăăăă, Chloe? Făcu Dany, trăgând în continuare de jurnal. Dă-i drumu!
Blondina îi dădu drumu, iar Dany pică pe spate, cu tot cu scaun. Murmură câteva vorbe colorate, dar sări imediat în picioare şi începu să răsfoiască.
-Umm, găsisem ceva interesant. Chicoti el. Dădu pagină cu pagină, apoi se opri brusc şi începu să râdă sănătos. Fii antenă, uite, uite. Îşi drese vocea şi se dădu doi paşi mai în spate: Dragă jurnalule, Sunt la a doua zi de menstruaţie şi simt că în curând nu o să mai- hei! Ce faci?
Primindu-şi o palmă peste căpăţână şi pierzând comoara care tocmai o găsise, Dany rămăsese cu ochii mari şi gura căscată, într-un mod dramatic. Încercă să tragă de jurnal, însă Chloe îi dădu una peste mână.
-E ceva privat! Nu putem face asta!
-Bine, bine. Se lăsă brunetul convins. Dă-mi-l mie ca să i-l duc sus.
-Nici nu încerca. Îi mârâi fata, privindu-l furioasă şi fugi sus pe scări.
Din nou, cei doi spiriduşi sexoşi îi apărură pe ambii umeri. Nu fi fraieră! Îl ascunzi în geantă şi poţi să citeşti acasă tot ce vrei! Îi spuse brunetul. Dar asta nu ar fi frumos! Se băgă şi blondul. Doar lasă-l la locul lui. Aşa se cuvine.
Curiozitatea o măcina prea tare, dar totodată şi vinovăţia. Ştia că dacă va asculta de blondin va face ce trebuie, el fiind spiriduşul bun, dar daca ascultă de brunet? Uneori Alex îi dădea de bănuit şi era tare curioasă să afle câteva secrete de-ale ei. Ar fi vrut măcar pentru puţin timp să poată intra în mintea ei.
-O să-l iau doar pentru o zi, iar mâine i-l aduc înapoi. Mormăi fata şi vârâ jurnalul în geanta ei.
Între timp, Steven tocmai ce se trezea dintr-un coşmar cumplit. Erau doar el şi Zack, blocaţi pe o insulă pustie. Nisipul fin îl putu simţi printre degete iar vântul rece cum îi răsfira firele de păr. Un zgomot ciudat îi trezi la realitate, un foşnăit printre tufişuri. Încerca să se îndepărteze, dar picioarele parcă i-o luau în direcţia opusă. Intrase în panică şi voia să ţipe, dar n-avea glas. Deodată, Zack îi sări în faţă şi încercă să-l muşte de faţă...
CITEȘTI
Fools
RomanceSunt ciudaţi, nebuni, depresivi, amuzanţi, talentaţi, îndrăgostiţi şi, în cele din urmă, ajung să fie şi îndureraţi. Au copilărit împreună şi mereu au fost unul alături de celălalt. Timp de treisprezece ani au fost întotdeauna uniţi, însă odată cu t...