bu konuşmalar www.gizlimabet.com sitesinin forumundan alıntıdır
MeHDiX
01.11.2013, 17:05
şimdi cinlerde yaşadığı bölgenin dilini öğreniyorlar diye bişey yok.. neden mi? yaşadıkları bölgede hergün insanlarla konuşmuyorlar ki.. dolayısı ile bölge yada şehir yada ne derseniz artık buna benzer bir kavram yoktur.. zira onlar bölge yer mekan farketmeksizin her ortamdaki dili konuşabilirler.. peki bu nasıl oluyor? hafizaları çok güçlü değil bi kere onu söyleyeyim.. cinler genelde beyin dalgalarını algılayabilen yaratıklardır.. diyelim ki arap ülkesinde yaşayan bir cin fransaya gitti ve biriyle konuşacak.. o zaman yapılan işlem şudur.. şayet bir insanla konuşacaksa onunla konuşmadan önce o kişinin tüm beynini tarar ve kullandığı dili yine sinyal olarak kişiye geri gönderir.. diyelimki arap ülkesinde yaşayan o cin yine fransada yada amerikeda başka bir cinle konuşacak.. o zaman o ingiliz diye ingilizcemi öğrenecek? tabiki hayır.. cinlerin aralarındaki dialog dil her yerde geçerlidir.. insanlara karşı yüzde doksan kullanılan teknik ise kişinin aklından konuşmaktır.. yani kişi konuştuğu cinin seslerini duymaz ama ne söylediğini duyar anlar ve cevap verir.. gelelim dünyayı 3 saniyede dolaşmalarına.. evet cinler dünyayı 3 saniyede dolaşabilir fakat belli türler içinde olanlar yaklaşık 8 saniye kadar bir sürede dolaşabilir.. bu 5 saniyelik zaman farkı neden oluyor? bunuda şöyle açıklayayım.. bazı cinler enerji olarak diğerlerinden daha düşüktürçç onların bir enerjiden ibaret olduğunu unutmayalım.. insanlarda da güçlü zayıf kavramı vardır.. mesela ben 100 metreyi en fazla 20 saniyede koşarım ama husayın bold 9 saniyede koşuyor.. yani burdaki mantık cinler enerjilerine göre hareket edebilirler.. mesela bir cin aynı anda 10 yerde birden bulunuyorsa diğer bir cin 6 yerde bulunabilir.. en çok hoşuma giden yorum (Ayrıca hepsi dunyayı 3 sn de dolaşmıyor. Bazı zayıf olanları şehrin bir ucundan diğer ucunda gidemiyor, yolunu bulamıyor '' yorumuydu.. özür dilerim.. cinlerde yolunu bulamıyor diye bişey olurmu sevgili kardeşim.. şu kadar söylim görüp görebileceğin en iyi navigasyon onlardır.. böyle bişey yok.. her cin yönünü bilir ve her cin değil şehrin bir ucuna dünyanın her yarini gezip yine başladığı noktaya gelir.. şimdi diyelim bu işi ciddi anlamda yapan insanlar var.. bakım yapacaklar birine.. ve bu kişide diyelim hollanda da yaşıyor.. şimdi cinler bunu araştırmak için taa oraya kadar gidemezlerse geri gelip hocalarına yahu biz gidemedik orası çok uzakmış mı dicekler yani sevgili kardeşim cinlerin her türü her enerjisel bakımdan yüksek yada düşük olanı her yere rahatlıkla giderler... cinler sureleri okuyabilir elbette.. bunlara iman edenler var etmeyenler var.. peygamberimizi dinlemeye gidenlerin hepsi müminmiydi? hayır değildi ama dinlediler anladılar ve iman ettiler.. hıristiyan isevi artık hangi din olursa olsun farketmez herkes ezberleyebilir.. ve şunu unutmayın ayetler indiğinde insan oğlundan daha önce onlar biliyordu her bir sureyi..önceden müslüman olmayan bir dostum var adı dilaraydı.. şimdi müslüman oldu ve adı sümeyye oldu.. sümeyyede kuran-ı kerimdeki her ayeti okumuştur ve bilir.. müslüman olmadan önce her bir ayeti okumuştur. fakat şimdi müslüman oldu ve daha çok avantaj elde etti.. velhasıl arkadaşlar onlar hayatımızdaki vazgeçilmezlerden olan kardeşlerimizdir.. hepimiz sadece ALLAH'a kulluk yapalım diye yaratıldık..
ALINTIDIR!!!
codzombi
01.11.2013, 17:12
Bazı kaynaklarda dilleri farklı konuştuğuna dair iddialar var , mesela bir kaynakta bir cin padişahın suryanice konuştuğunu yazar. Normalde düşünce gücüyle bizim algımıza göre konuşuyorlar. Ama işte bazı kaynaklarda dilleri varmış kendilerince.
erhanozbay
03.04.2014, 11:45
yunancaya benzer garip bir liisn