siccin gercek hikayesi

2K 1 0
                                    

herkes siccinin bir amel defteri olduğunu bilir ama bu bolum siccin filmi hakkında

Dikkat bu yazışmalar bir sitenin forumundan alıntıdır

Musallat'ın yönetmeni Alper Mestçi'nin yeni korku filmi: "SİCCİN"

2009 yılında Üsküdar'da yaşanmış gerçek bir olay!

Genç ve güzel bir kadın olan Öznur, kimsenin onaylamayacağı bir gönül macerasına tutulmuştur. Çocukluğundan beri kuzenine, yani teyzesinin oğlu olan Kudret’e aşıktır. Öznur ne yapar eder, Kudret'i beraber olmaya ikna eder. Fakat durumu içine sindiremeyen ve üstüne üstlük evli olan Kudret ilişkilerini bitirmek ister. Öznur ise ne olursa olsun Kudret’i kendisine bağlamak için eşi Nisa'ya büyü yaptırır. Bu büyü sonucu kadına cinler musallat olacaktır. Bu kötücül cin Nisa'yı ele geçirir. Büyüye göre, 5 yatsı vakti sonrasında Nisa ile onun kanından gelenler ölümle yüzleşecektir...




Allahü teâlâ, âyet-i kerîmede meâlen buyuruyor ki:

Sakın (hîleye sapmayın, âhiret hesâbını unutmayın). Çünkü kötülerin kitâbı muhakkak ki Siccîn'dedir. Siccîn'in ne olduğunu sana hangi şey bildirdi? (O) yazılmış (mühürlenmiş) bir kitabdır. (Mutaffifîn sûresi: 7-9)

8 Ağustos 2014

gülay bunu beğendi.

CMNet Okuru

CMNet Üyesi

En az Musallat filmi kadar güzele benziyor. Bu filmlerin son yıllarda iyice artması çok güzel. Türkiye'de korku filmi sektörü de iyice büyüyor. Bu durumu fark eden bazı yabancı yönetmenlerin Hasan Karacadağ ve böyle yönetmenlerle görüştüğü bilgisini aldım. Demek ki, sesimizi duyurmuşuz hem de böyle filmlerle. Siccin'de Üsküdar'da yaşanmış bir konuyu ele almışlar fragmanı çok güzel yapmışlar. Alper Mestçi (yönetmen) bu sefer daha başarılı film yapmış gibi geliyor izleyip göreceğiz bakalım inş.

13 Ağustos 2014

anakinskywalker

CMNet Üyesi

Tam bahsettiğiniz şey bu işte. 2014 Yabancı cin filmi.. Bir de fragmanda euzu besmele çekmeler falan, yabancılarda çözmüş bu işi

13 Ağustos 2014

CMNet Okuru

CMNet Üyesi

anakinskywalker demiş ki: ↑

Tam bahsettiğiniz şey bu işte. 2014 Yabancı cin filmi.. Bir de fragmanda euzu besmele çekmeler falan, yabancılarda çözmüş bu işi

Hepsini görüntüle...

Evet kesinlikle. Ama şu tür filmler ülkemizden çıkış yaparak tüm dünyada yankılansa daha iyi. Bu fragmanı izlemiştim fakat dikkat ederseniz onların kullandığı teknoloji daha fazla gibi. Bu tür filmlerde teknoloji şart ama fazlasını kullanınca tuhaf oluyor sanki. Aynen, fragman sonunda besmele var bu da ilgi çekici

13 Ağustos 2014

gülay

CMNet Üyesi

Goruntu olmucak korku filminde ses ve carpilma sahnesi bide o gozleri falan beyazlatma olayini yapmasalar komik oluyo dumduz bi adama biraz ses efekti arkadan nas felak dualari kemik citirtisi ve biraz teknolojiyle ters donen ayaklar yasanmis olay yazisi da varsa...

13 Ağustos 2014

Gülin Ç. bunu beğendi.

CMNet Okuru

CİNLER HAKKINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin