Dikkat!!www.falcibaba.com sitesinden alıntıdır
Cin Çağırma Duası
Cin çağırma işleminde bazı tılsımlı sözler ve dualar kullanılmaktadır. Bunun dışında farklı yöntemlerde de bir takım materyaller ile bu duaları destekleyerek cin çağırmanız mümkündür.
Ancak tüm bunlardan önce cin çağırma işine girmeden içten bir şekilde dileğinizi ve niyetinizi oluşturmanız öncelikli olarak da buna inanmanız gerekmektedir. İnançsız bir şekilde gerçekleşecek olan cin çağırma yöntemi başarıya kavuşmayacağı gibi bir takım sıkıntıları da peşinden getirecektir. Öncelikli olarak şunu da bilmenizde yarar vardır ki bu işlem oldukça tehlikeli ve cinlerin size musallat olma ihtimalini de peşinden getirmektedir. Bu tarz riskleri göz önüne alarak ve kendinizden emin olup her türlü sonuca katlanarak cin çağırma işlemi yapmanız gerekmektedir.
Cin duası olarak bilinen birden fazla sure, dua, tılsımlı sözcük vardır. Bunların komplike ve doğru yöntem ile adetleri kaçırılmadan ciddiye alınarak okunması gerekmektedir. Sulu ve ciddiyetsiz bir ortamda okunacak olan cin duası sıkıntı çıkarabilir. Cin çağırmak için aşağıdaki dua ve yöntemleri birebir eksiksiz olarak uygulayabilirsiniz.
Cin Çağırma Yöntemleri
İlk Yöntem,
Karanlık temiz bir ortam bulduktan sonra ”olaya inanarak” diz çöküp üç defa euzi besmele çekerek başlıyorsunuz. Daha sonra tam 7 kez,
Lâ havle velâ kuvvete illâ billâhil aliyyil azîm
Sonrasında cinlere çağrı mahiyetinde ve 3 kez,
Ey Allah ve resûlünün emir ve yasaklarına itaat eden mümin cinler! Hanginiz bana hayır üzerine yardım ederseniz Allah da ona yardım etsin.
cümlesini tekrar ediniz.
Daha sonra ayağa kalkıp yönünüzü kıbleye dönerek 7 kez durmadan Cin Suresi’ni okuyacaksınız. Daha sonra sağınıza dönerek,
Ahsenellahü ilâ men ahsene ileyye min ervâhil mü’minîn
Sola dönerek üç kez,
Ya Saf Diş ve ardından Bikatlamediyş
Dedikten sonra son olarak,
Tezdâdu bihâ sirran ve alâ sirriküm. Esselâmü aleyküm eyyühel ervâhut tâhireti min cânnil mü’minîn.
Bu işlemlerin ardından bir cinin selamını duymaya hazır olabilirsin. Selamını aldıktan sonra istediğinizi sorabilirsiniz. Bu esnada temiz kıyafetli ve abdestli olmayı da unutmamanız gerekmektedir.
ve sonra cinlerin geldiği yere gitmesi için
şu duayı okuyun
"Bismillahirhmanirrahim.insarifu ilâ mekanikum barakellahü minküm ve aleyküm yâ ervâhıl ulviyyeti ves sufliyyeti insarifü ilâ mevatiniküm
ve cealna min beyni eydiyhim sedden feağşeynahüm fehüm lâ yübsirün,bârâkellahü minküm ve âleyküm