Büyü Belirtileri
Başka bir insanın size zarar vermesi için yaptırmış olduğu büyüden nasıl korunursunuz ve en bilinen büyü belirtileri hangileridir, tüm bunları merak ediyorsanız yazımızı okumaya devam edin.
Yalnız öncelikle şöyle bir gerçeğinde farkında olmanız gerekir, aslında üzerinde gerçekten büyü olmayan kişilerinde üzerinde büyü olduğunu düşünmeleri sakıncalı bir durumdur. Büyü belirtileri anlamak için elbette bu belirtilerin neler olabileceği hakkında bilgi sahibi olmanız gerekir. Aksi halde kendinizde gerçekten büyü olup olmadığını doğru olarak anlayamazsınız.
Büyüden şüphelenen birinin neler yapmasını gerektiğini ve bu büyüden nasıl korunacağını bilmesi o kişi için hayati önem taşır. Bundan korunmayı bilmezseniz doğal olarak bu kötü büyülerden olumsuz olarak etkilenirsiniz. Şimdi geçelim asıl konumuza üzerinizdeki büyüyü nasıl anlayacaksınız. En belirgin özelliklerinden olan alametlerden birisi üzerinde büyü olan insanların sürekli bir gerginlik ve telaş içinde olmalarıdır. Bu insanlar günlük hayatlarında diğer insanlara oranla çok daha fazla endişeli görünürler. Bu endişe onların içinde gece gündüz her zaman var olur. Sürekli kafaları karışıktır ve hayata konsantrasyonları oldukça zordur. İnsanlardan uzaklaşırlar, sosyal ortamlarda bulunmaktan sıkılırlar. Duygusal anlamda oldukça zayıf olurlar, küçük olaylar karşısında güçlü olamazlar ve anlamsız şeylere bile ağlarlar. Duygusal anlamda son derece hassas bir yapıya sahiptirler.
Büyü belirtilerinden söz açılmışken şunları da yazmak doğru olur, bu insanlar geceleri sürekli uykularında sıçrayarak uyanırlar ve kaliteli bir uyku yaşayamazlar. Sabah uyandıkları zaman üzerlerinde hep bir halsizlik hali olur bu yüzden asla dinlendiklerini hissedemezler. Bu kişiler şizofrenik bir şekilde sürekli birileri tarafından takip edildiğini düşünebilirler. Kafalarının içinde aslında gerçekte olmayan ama sadece beyinlerinin içinde duyduklarını sandıkları insan konuşmaları onları sürekli rahatsız eder.
Evinde yada iş yerinde büyü olan kişiler sürekli eşleriyle kavga halinde olurlar eğer bu büyü iş yerine saklanmışsa bu sefer iş yerinde iş arkadaşlarıyla tartışmalar yaşarlar. Bu tartışmalar genelde anlamsız, gereksiz tartışmalar olur. Özellikle bir evin içinde yapılmış bir büyü varsa bu evin içinde yaşayanlar sürekli bu olumsuz durumdan etkilenirler, kendilerini her zaman gergin ve sinirli hissederler. Bunun sonucunda o evin içinde mutlu ve huzurlu bir hava bulmak imkansız olur.
Bazı büyüler ise insanların kısmetlerini kapatmak için yaptırılır bu şekilde büyü yapılan insanın kısmeti kapatılır. Örneğin bekar bir insanın evlenmek için karşısına aday çıkmaması, sürekli bahtının kapalı olması yapılan bir büyüden kaynaklanıyor olabilir. Bunun giderilmesi ve hayırlı bir eş adayı bulunması için kişiye özel kısmet açma vefkleri yazdırmanız gerekir. Bu vefke sahi olan insanların her konuda kapalı olan kısmetleri açılacak şans her zaman onların yanında olacaktır.
En belirgin büyü belirtilerini sizlere anlatmaya çalıştık. Gerçekten de yukarıda saydığımız olumsuz durumları hayatlarının içinde yaşayan insanların bu durumda acilen bir hocadan yardım almaları önemli bir ihtiyaç halidir. Bunu ertelemek ve kendi kendine geçeceğini düşünmek sadece size zaman kaybettirir. Bu zamanı kaybederken elbete yaşayacağınız kötü ruh halini de unutmamak gerekir.
Sorunlarınızın kaynağını bilmek ve emin olmak için mutlaka bir medyumdan yardım almalısınız, bu konuda merak ettiğiniz şeyler varsa Erdoğan hocaya yazarak durumunuza baktırabilirsiniz. Genel bir bakım yapılarak sizin üzerinizde büyü olup olmadığı rahatlıkla görülebilir.