degerli hocalarimdan ogrendigimi siz degerli yazarlarla paylasmak isterim.
cinlerle iletisime gecmek için öncelikle cin diline ve onlarin alfabesi hakkinda bilgi sahibi olmak gerekir.
osmanli doneminden kalma o donemin hocalarindan kalma el yazisi kitaplari gunumuzde okuyabilen cok az insan vardir alfabe ve dil bakimindan bizlerin cok uzun uzadiya derin olarak bu konulara vakif olmamiz cok zor ama eger ki bir cin ile iletisime gecmek istiyorsaniz en basitinden cin saati denen gece 3 ü beklemeniz tam isabet olacaktır.
gece 3 de dört duvar olan odalarimizin her köşesine 3 er 5 er cin yerlesir ve orada genellikle toplanirlar en sevdikleri yerler burasidir ve sizlerle ayni mekani.paylasirlar fakat siz onlari goremezsiniz onlar sizin boyutunuza gelmedikleri surece.
peki siz onlarla iletisime gecmek icin ne yapacaksiniz? iste burasi cok önemli.
saat 3 oldugunda cin dilinde gucderminefkun ur hacdad ve rezekal miştun diye konuşmanız cinlerle olan aranizdaki engeli kaldirir.
ve konusabilirsiniz odanizda olan cinler sizi gayet iyi tanimaktadir zaten yillardir ayni mekani paylastiginiz için ve korkmaniza gerek yoktur emin olun dostca konusursunuz.
fakat aralarinda sizle iletisimi kendisi kesenler olacaktir. sizlerin en iyi anlasabileceginiz cin her kimse kendi adini sordugunuzda
örnek mect diyebilir artik onunla aranizda size özel bireysel cagirma şifreleri oluşur.
adi mect ise isminin önüne heceleyerek da-rağ- fu mect diye seslendiginizde onu nla iletisime gecersiniz. size yardimci olurlar vs.
tabiki bu islerde kandirilmak en cok gorulen şey bir cin ile uzun zaman gecirmeden ona guvenmeyin
ve rahatsiz olduysaniz veya korktuysaniz
iletisimi kesmek için huc a kem gasrahor ul neşi diyebilirsiniz.