Arkadaşlar sözcüklerle büyü yapma olayına çok sarmıştım, 3 saat süren araştırma sonucunda bu bilgileri buldum, aslında büyü alfabesi meleklerin alfabesiymiş ve büyülü sözlerde en yaygın alfabeymiş. En yaygın olduğuna göre en güvenilirdir. Örnek büyülerde buldum sizin için, aşağıda paylaşıcam birazdan fakat bi sorum olucak, istediğimiz şeyi bu alfabeye göre yazıcaz mı ? Yani atıyorum direk, Şansım yaver gitsin yazdık çevirilmiş haliyle, büyü alfabesiyle okuduk, olacak mı ? Bunu cevaplarsanız sevinirim, ve karşınızda Enochian Alfabesi !
DipNot-Psişik değilseniz örnek büyüler listesinde psişik olmak için bir büyü var, ben garanti deneyeceğim. Hepinize bol şans arkadaşlar !
A = Eh
E = Ey
I = İi (İki tane yazdım çünkü İ uzatılarak okunacak)
O = Ov
U = Uu (Uzatıldığı için iki tane)
C = K (''Lache'' kelimesini İngiliz İngilizcesiyle okurken çıkan K sesi gibi yani Lak diye telaffuz ediliyor oradaki K gibi işte)
G = C (C nin ardında kısa bir İ harfi varmış gibi okunacak)
Q = K (Bu da C gibi ardında kısa İ harfi varmış gibi okunacak)
X = Ks yani bildiğimiz X
Y = Yi
Z = Zood (O harfi uzatılarak ve U harfine benzetilerek okunacak)(İngilizcedeki hayvanat bahçesi anlamındaki Zoo gibi telaffuz edilecek)
Örnek veriyorum aklınızda kalsın harfler yan yana gelince şaşırmayın:
Ci = Kii
Di = Dii
Ai = Eh-İi
Ao = Eh-Oo
Eh = Eh (Uzatmadan bir çırpıda okuyun,kısa)
Oi = Ov-İi (V vurgusuz)
Qu = Kvuu (V bastırılmadan vurgusuz geçilecek)
Diğerleri normal okunuyor.
1. Anahtar
anlama ve pisişik yetenek kabiliyeti istenmektedir. Kisaca Majikal Yetenek Guclendirmek İcindir
Yazilişi...
Ol sonf vorsg, goho iad balt, lonsh calz vonpho: sobra z-ol ror i ta nazpsad graa ta malprg: ds holq qaa nothoa zimz, od commah ta nobloh zien: soba thil gnonp prge aldi, ds vrbs oboleh grsam. Casarm ohorela caba pir ds zonrensg cab erm iadnah. Pilah farzm znrza adna gono iadpil ds hom toh, soba ipam, lu ipamis, ds loholo vep zomd poamal, od bogpa aai ta piap piamol od vooan zacare ca od zamran: odo cicle qaa: zorge: lap zirdo noco mad, hoath iaida.
Okunuşu:
Ol sonuf vaoresaji, gohu IAD Balata, elanusaha caelazod!
Sobrazod-ol Roray i ta nazodapesad, Giraa ta maelpereji, das hoel-qo!
Qaa notahoa zodimezod, od comemahe ta nobeloha zodien!
Soba tahil ginonupe pereje aladi, das vaurebes obolehe giresam!
Causarem ohorela caba Pire!
Das zodonurenusagi cab!
Erem Iadanahe!
Pilahe farezodem zodenurezoda adana gono Iadapiel das home-tohe!
Soba ipame lu ipamis!
Das sobolo vepe zodomeda poamal, od bogira aai ta piape Piamoel