1. Rész

38 2 0
                                    

Arra keltem hogy hangosan csörög az ébresztő órám. Kidugtam a kezem a takaró alol és rácsaptam a kis éjjeliszekrényre. Jobra-balra toltam a kezem az asztalon hogy megtaláljam az órát. Végül megtaláltam és kikapcsoltam.

Felültem az ágyra és a fejem a kezembe temettem, s azon gondolkoztam hogy már megint egy szar sulinap. Majd nagy nehezen kimásztam a puha kényelmes ágyból és a fürőszoba felé vettem az irányt.

A kis szobába megfésülködtem és a ronda arcomra tettem egy halvány sminket. És siettem a konyhába valami kaja után kutatva. Végül a müzlinél kötöttem ki. Gyors meg ettem és mentem is vissza a fürdőbe ahol fogat mostam. Majd megfogtam az iskolatáskám és a kocsikulcsom majd ki mentem az udvarra ahol a feket Mini márkájú autóm parkolt.
Kinyitottam majd beültem a volánhoz. Elindítottam a kocsit és célba vettem az iskolát.

Az iskola parkolójába meg álltam majd kiszáltam az autóból. Bementem az iskola ajtaján siettem is a büféhez hogy tudjak kajátvenni mert szünetekben nem lesz kedvem lejönni. Vettem magamnak vizet egy kakaós csigát meg egy rántotthúsos szendvicset.

Felmentem az osztályba és ledobtam magam a helyemre. Elővettem a telefonom bedugtam a fülhalgatót és elindítottam a shape of you-t.

Egyszer csak arra lettem figyelmes hogy valaki meglök én pedig felnézek és kihúzom a fülemből a fülhalgatót.
Egy lány volt Jeni.

-Szia! Mit akarsz?-,kérdeztem flegmán.

-Öhh csak annyit hogy ide ülhetek-e melléd?-,kérdezte ilyedten. Én csak elmosolyodtam és bólintottam. Végre nem egyedül fogok ülni a padba. A csaj lehuppant mellém.

-Köszi!-,mondta vigyorogva.

-Mit?-,kérdeztem.

-Hogy melléd ülhetek!-,mondta.

-Hát jó! Akkor szivesen!-,mondtam értetlenül.

Aztán megszólalt a csengő ami azt jelenti hogy kezdetét vette a kémia óra. A tanár Marika néni lépett be az ajtón. Rövid szöke haja megint kócos volt. A lila szemüvegét vissza tolta a helyére. A rövid fekete szoknyája megint nem passzolt a pólójához.

-Na gyerekek!-,csapta össze a tenyerét.

-Most úgy döntöttem át megyünk a végzősökhöz.-mondta vigyorogva. A végzősökért mindenki oda van kivéve én. Ők 12.-esek mi meg vagyunk 11.-esek igen csak egy év van köztünk.

-Na gyertek mennyünk!-,mondta Marika néni. Erre mindenki felállt és elindult a tanár után. Leértünk a termük elé a nő bekopogott majd benyitott.

-Elnézést a zavarásért csak lehoztam a 11.C osztályt hogy ismerkedjenek meg a végzősökkel!-,vigyorgott Marika néni. A benn lévő tanár természetesen boldogan fogadott minket.
Az osztályunk betömörödött a terembe.

Gyors flegma arcal körbe néztem. Mindenki unott fejjel ült és nézett ki a fejéből mikor egy valakin meg állt a szemem. Egy barna göndör hajú fiú rám kacsintott. Én meglepődtem hisz én mint egy ronda csaj, rámkacsint egy "cuki" fiú. Gyors elnéztem.

-Na gyerekek itt van a 11.C osztály kérem mindenki válasszon egy párt. Mondta a másik tanár aki nekünk a matekot tanítja Laci bácsi. Én persze nem örültem ennek a mondatnak mert most egy idegen gyerekkel kell lennem.

A fiú rám mutatott és epkezdte az ujját maga felehúzni, hogy mennyek oda hozzá. Én persze csak akkor indultam el amikor a tömeg is. Oda siettem a fiúhoz hogy nehogy más válassza ki. Leültem mellé. A fiú megsimogatta a hátam amitől kirázott a hideg és kicsit arrébb tóltam a székem tőle. Ő csak elmosolyodott.

-Miért mellém ültél?-,kérdezte perverzen.

-Te barom te mutogattál hogy jöjjek ide!-,mondtam flegmán.

-Jajj te!-,nevette el magát. Elöttünk ült Jeni aki hátra fordult és csak nevetett, egész kedves csaj.

-Hogy hívják a Babát?-,kérdezte a fiú perverzen Jenit.

-Maja!-,nevette el magát Jeni.

-Ohh Maja!-,mondta mély hangon.

-Miért mondtad el neki?-, kérdeztem flegmán. Ő nem válaszolt csak nevetve vissza fordult a párjához aki egy sötétbarna hajú fiú volt.

-Na gyerekek most hogy mindenkinek van párja kaptok egy feladat lapot amit közösen kitöltötök!-,mondta Marika néni Laci bácsi meg csak bólogatott melette.

Ez állt a feladat lapon:

Nevek:

1. A párkapcsolai problémákat hogyan kell megoldani?

2. Miért fontos a belső szépség?

3. Mit teszel ha tetszik valaki?

4. Miért kell odafigyelni a másikra?

5. Miért fontos a mindennapi sport?

6. Mit teszel ha elrabolnak?

7. Miért kell odafigyelni a környezetünkre?

Ezeket a kérdéseket.. Mondtam magamban.

-Na te mit gondolsz a 3.-ról?-,kérdezte perverzen.

-Én nem mondom el senkinek, se semminek, megtartom magamnak.-,mondtam flegmán.

-Te?-,kérdeztem.

-A szemébe mondom! Tetszel!-,mondta perverzen.

-Ez most csak egy vicc ügye?-,kérdeztem flegmán.

-Nem baba ez a valóság!-,mondta vigyorogva.

Sziasztok!
Nagyon örülök hogy beleolvastál a történetembe. Igen ez nemteljesen így történt meg a való éltebe. Ez csak átfogalmaztam felturbóztam és levettem az uncsi részeket. Remélem elnyerte a tetszéseteket☺☺☺

Ebből Mi Lesz?Where stories live. Discover now