Vissza mentünk a terembe. Nagyon szomorú és letört voltam. A nap további része unalmasan telt. Miután elköszöntem Jenitől elindultam a kocsim felé. Kinyitottam és behuppantam. Amikor megláttam egy csokor rózsát.
-Ez meg mi a fasz?-. Mondtam ki hangosan.
Majd valaki hátulról megfogott. Felvissítottam.
-Nyugii én vagyok baba!-. Mondta mély hangon.
-Ta barom!-, kiáltottam majd könnybelábadt a szemem hogy egyszer szeret egyszer nem aztán vígasztal.
-Sajnálom!-. Mondta.
-Hát sajnálhatod is!-,mondtam.
-A kúrva életbe! Mond már el nekem mi a faszt csináltam hogy ezt érdemeljem?-. Ordított velem Alex.
-Monjuk egyszer nyomulsz aztán vizet veszel majd megvédsz, de utánna megvazt momdod majd szerzel jobbat nállam és "tádá" most ide lyukadtunk ki.
-Sajnálom... ilyen az én természetem, de ha tudnál adni még egy esélyt, vagy újra kezdhetnénk az egészet, nagyon boldog lennék.-.mondta őszintén.
-Újra kezdeni az egészet? Nem lenne sok értelme, de talán tudok adni még egy esélyt.-. Mondtam.
-Úr isten de szeretlek!-,kiáltotta és megölelt. Én vissza öleltem amin meglepődött így fogta a legetőséget és hátra rántott az ülésekre. Majd hírtelen megcsókolt.
-Figyu! Ezt nem kéne...-,mondtam félve, hogy mi lesz a reakciója
-Ohh sajnálom...-,sütötte le a szemét és lem ászott rólam de én vissza éltem a lehetőséggel és elrántottam így őalulra került én meg felülre.
-Ohh Baba grrr!-,mondta perverzen. Majd arra lettek figyelmesek hogy valaki kopog a kocsi ablakon.
-Mi a szart csináltok itt?-Kiáltotta Jeni nevetve!
Mindketten vörös fejjel feküdtünk. Ő az ülésen én pedig rajra. Jeni kinyitotta az ajtót és elkezdett röhögni.
-Ti most "kocsi szex"-et tartotok?-,momdta nevetve.
-Haha nagyon vicces vagy!-,mondtam.
-Ha nem zavarsz meg az lett volna belőle!-, mondta perverzen Alex.
-Na azért fogd vissza magad!-,mondtam flegmán.
-Na de most tudodm hogy te is élvezted!-,mondta vigyorog.
-Jól van örülök nektek! Amúgy Majához jöttem, de ezt te is hallhatod. Össze jöttem Erikkel!-,mondta Jeni izgatottan.
-Wow ügyes vagy, de ki az?-, kérdeztem.
-Ohh én tudomm-,momdta Alex.
-Az osztálytársam, jó pasi, de én jobb vagyok!-,momdta nevetve.
-Komolyan az osztálytársad?-, kérdezte Jeni Alexet.
-Igen!-,vágta rá vigyorogva.
- Na én megyek haza sziasztok folytassátok csak amit csináltok.-, Jeni ezzel haza ment.
Szasztoook😏😏
Na milyen lett?
Remélem.elnyerte.a.tetszéseteket.
YOU ARE READING
Ebből Mi Lesz?
Non-FictionBoldog Maja vagyok 17 éves. És az én "szerelmi" életem láthatjátok. Ez a könyv igaz történet alapján van kicsit átfogalmazva stb. Igen boldog pedig nem szoktam boldog lenni. Itt a wattpadon mindenki egy tökéletes fiú és egy lány történetét írja le...