Sötétség mindenütt. Majd hirtelen, csörög a telefon. Kinyitom a szemem otthon vagyok a kanapén. Csak egy álom volt az egész, egy rém álom.
Felveszem a telefont.-Szia Maja! Mizu?-,szólz bele telefonba Jeni.
-Hali! Hosszú sztori! Amúgy veled?-,kérdeztem.
-Unalom!Gondoltam elmehetnénk valahova, te és Alex én és Erik tudod!-,mondta.
-Dupla randira gondolsz?-,kérdeztem nevetev.
-Igen valami olyasmi!-,nevette el ő is magát.
-Oks de hova menjünk?-,kérdeztem.
-Állatkert?-,kérdezte. Köpni-nyelni nem tudtam.
-Tudod mit inkább menjünk el egy étterembe jó?-,kérdeztem.
-Hát jó!-,mondta és lerakta a talot.
Írtam egy üzit Alexnek hogy van-e kedve eljönni velünk vacsizni. Persze benne volt a dologba.
18;00-kor oda értem az étterem elé. A többiek már ott voktak. Miközben mentünk be Alex azt mondta.
-Ha ilyen szép ruhába jössz nem úszod meg dugás nélkül!-,súgta a fülembe perverzen.
Nem törődtem vele inkább csak mentem a többiek után.
-Hova üljünk?-,kérdezte Erik.
-Oda a sarokba?-,mondta Jeni.
Végül leültünk az asztalhoz és rendeltünk kaját.
-Hé Baba!-,súgta a fülembe és magához húzott.
-Ne az emberek előtt!-,súgtam vissza.
-Naa légyszi egy picit!-,kérlelt de én csak elmondtam neki valamit.
-Tudom hogy csak azért jársz velem.. Mert valakivel felelsz vagy merszeztél.-. Mondtam letörten.
-Igen, ez igaz! De tényleg tetszel, és ha nincs az a fogadás, sosem lett volne elég bátorságom ezt tenni veled. Szeretni! Ha nem így döntök az óta is otthon szenvednék, azon töprengve hogy én tetszek-e neked...-,mondta majd megcsókolt. Hosszú szenvedélyes volt. Én engedtem neki és gyors csókcsatába kezdtünk. Alex felemelt él elvitt a pelenkázóba hogy ott folytassuk amit elkezdtünk.
Lerakott az ajtó elé aztán bementünk rajta. Alex szorosan átölelt. Majd újból megcsókolt. Megfogta a pólóm alját és elkezdte felfelé húzni de megállítottam.
-Te szeretsz?-,kérdeztem.
-Nem, én nem szeretlek...-.mondta.
-Te seggfej!-, kiáltottam rá majd elindultam kifele, de megfogta a karom és vissza rántott.
-Én imádlak! És soha nem akarlak elvesztenii.-,mondta mosolyogva.
TUDOMM rövidke lett..😟😞😞😓😓 sorrykaa... de reméle tetszett😏😏
ESTÁS LEYENDO
Ebből Mi Lesz?
No FicciónBoldog Maja vagyok 17 éves. És az én "szerelmi" életem láthatjátok. Ez a könyv igaz történet alapján van kicsit átfogalmazva stb. Igen boldog pedig nem szoktam boldog lenni. Itt a wattpadon mindenki egy tökéletes fiú és egy lány történetét írja le...