Lementünk és megláttam.
Rám mosolygott, majd a telóján bekpcsolta a shape of you-t és elkezdett táncolni nekünk. Jeni csak nevetett. Majd végre sorra került Alex ezért abba hagyta a táncolást.-2 hideg mentes vizet szeretnék!-, momdta.
Meg vette a vizeket és az egyiket a kezembe nyomta.
-Látom szomjas vagy, ìgy vettem neked is vizet!-,mosolygott perverzen.
-öhh kössz...-,mondtam flegmám. Jeni csak röhögött. Alex lelépett hála égnek. Jeni is vett magának vizet majd felmentünk.
Belépve a terembe az osztályfőnökünk állt ott. Niki néni.
-Maja mi az hogy így beszélsz órákon? Azt hittem te nem vagy ilyen!-,momdta a nő letörten.
-Sajnálom, de az a fiú piszkált aki mellettem ült!-,mondtam.
-És mi okod volt egy ilyen ronda és ocsmány szót ki mondani a szádon?
-Sajnálom, de nekem mennem kell németre!-, ezzel.oda mentem a cuccomhoz ès elő vettem a németet.
-Maja, nem mész sehova!-,momdta szigorúan, majd Alex lépett be az ajtón.
-Ohh Niki néni maga mit keres itt?-kérdezte "értetlenül".
- Tanárnő ő az a fiú!-,mondtam flegmán.
-Nos Alex, mond el nekem hogy Maja miért beszélt veled csúnyán?-,kérdezte a tanárnő.
-Tudja tanárnő, nagyon tetszik nekem a Maja csak próbáltam "elcsábítani" de nem jött össze az3rt mondta azt amit mondott!-,mondta. A szívem majd felrobbant a szavak hallatán. Nem tudtam eldönteni boldog legyek, vagy dühös.
-Rendben! De máskor a szünetben intézzétek el a szerelmi gondjaitokat.- és ezzel elment a nő.
-Mi az hogy elakartál csábítani? He? Te hülye vagy? Majdnem intőt kaptam te barom!-,mondtam ordítva.
- Ez az igazság! Tényleg próbálkozok, arról nem én tehetek hogy béna vagyok az ilyenekben! Tudod csak azért jártam a Flórával mert mást nem tudtam felszedni csak egy kis libát! Sajnálom ha ezzel megbántottalak na de inkább nem is zavarlak akkor hagylak úgy ahogy vagy! Majd keresek jobbat!-,mondta teljesen letörve.
-Nem én nem így értettem...-,mondtam majd a földre estem a fejem a kezembe temettem és elkezdtem bőgni.
-Sajnálom!-,és ezzel el ment.
Jeni rögtön oda jött hozzám!
-Mi történt a folyosón? Hogy most ekkora bajba kerültél, de végül kimásztál a szarból, de látom most még rosszabb mint volt...-, beszélt hozzám Jeni.
-Nekem tetszik a fiú, de szeretem ha küzdenek értem ez nagyon nehéz!-,mondtam sírva. Jeni felsegített a földről majd bevitt a könyvtárba ahol csend volt. A helyüres volt csak a megértő könyvtáros néni ücsörgött a számító gép elött.
-Jó napot Kata néni!-,mondtuk egyszerre én persze szomorú rekedtes hangon.
-Jajj aranyom! Mi történt?- kérdezte ilyedten.
-Szerelmi bánata van!-. Mondta Jeni.
-Jajj bugaran! Gyere van egy kis fagyim a mélyhűtőbe kérsz?-. Mondta kedvesen.
-Igen kérek szépen!-. Mondtam majd hogy nem sìrva. A nő elő vette a fagylaltot s elémrakta.
-Na életem! Mond el mi a baj?-kérdezte.
- Van egy fiú, aki flörtőlt velem. Majd elegem lett aból amit csinált, mert már túlságosan nyomult. Kimondtam egy csúnya szót hangosan. Makd miküldtek minket! Miközben mentünk ki megfogta a kezem és magához rántott, én eltoltam amgamtól. Majd megkérdeztem tőle miért csinálja ezt velem. Azt mondta bejö ök neki. Majd felemelt és a falnak tolt, de nem sokáig voltunk így mert megjelent a volt barátnője. Aki persze teljesen kikészült, de hamar el ment. Majd végre ki csengettek. Lementünk Jenivel a büfébe. A fiú is ott volt. Bekapcsolt egy szerelems számot és elkezdett nekünk táncolni, aztán amikor sorra került 2 vizet vett. Majd az egyiket a kezembe nyomta azzal a mondattal hogy látom szomjas vagy! Elfogadtam amjd felmentünk a terembe. Ott volt Niki néni és kérdőre vonta miért beszélek csúnyán az órán. Elmondtam neki hogy a fiú miatt. Majd oda jött a termünkbe a fiú és megkérdezte mit keres itt a tanár. Elmondtam Niki néninek hogy ő az a fiú. Majd őt vonta kérdőre. Majd ezt hamar megbeszéltük, de a fiú be valotta hogy szeret de elmondta hogy talál nálam jobbat. -,mondtam újra zokogva.
-Jajj életem! Ne szomirkodj, de mond már el nekem ki ez a fiú?!-,mondta kíváncsian.
-Alex, Alex Horváth.-mondtam zokogva.
-Jajj életem ő egy nagy mőcsábász nagyon vigyázz vele!-,mondta agodalmasan a nő.
Makd becsengettek.
-Na megyünk! Mondta Jeni!
-Rendben drágáim. Vigyázzatok magatokra sziasztok!-,momdta.
-Viszomt látásra.-mi is köszöntünk ek.
Sziasztok😄😄
Remélem tetszett ez a rész. Én nagyon élveztem ezt csinálini, remélem nektek is tetszett.
Na puszii😘😙😚
YOU ARE READING
Ebből Mi Lesz?
Non-FictionBoldog Maja vagyok 17 éves. És az én "szerelmi" életem láthatjátok. Ez a könyv igaz történet alapján van kicsit átfogalmazva stb. Igen boldog pedig nem szoktam boldog lenni. Itt a wattpadon mindenki egy tökéletes fiú és egy lány történetét írja le...