8. rész

14 0 0
                                    

Még beszélgettünk egy kicsit. Majd haza mentem.
A szüleim a munkájuk miatt, nincsenek otthon. Így egyedül voltam a házba.
Felmentem az emeletre és letusoltam aztán fogatmostam. Be mentem a szobámba a telóm felraktam töltőre majd felvettem a pizsamámat.

Lehuppantam az ágyamra és végigfutottam a közösségi oldalakon.
"Facebook, egy értesítés" ami azt jelenti valaki ismerősnek jelölt. Alex Molnár.

-Mi a fasz?! Bejelölt! Úr isteen!-,kiabáltam örömömbe, majd eljezdtem ugrándozni az ágyon.

-Boldog vagy Maja?!-,kérdezte egy ismerős hang. Nem tudtam ki ez, de hallottam már a hangját.

-Ki az?-,kérdeztem meglepetten és félve, mert nem tudom hogy került ide.
Majd belép az ajtón az alak.

-Szai Cica, van gazdád? Kérdezte az alak, akiről kiderült hogx Alex az.

-Igen van!-,mondom nyafogó hangon.

-Óhh ki az?-,kérdi mű nem tudom arcot vágva.

-Hát nem te az biztos!-,vágom rá rögtön. Amin ő meglepődött.

-Hát ki az? Ha nem én!?-,kérdezi mostmár kicsit dühösen.

-Az az illető nem tenne ilyet!-,vágom rá.

-Ki az bögd már ki!-,ordít velem.

-Közöd?!-,kérdezem flegmán. -,Amúgy meg, az a személy nem jött volna be a házunkba hajnalak, hajnalán.

-Szerinted miért jötte ide?! De most komolyan! Valamit mondani akarok, de te elrontod az egészet.-,ordít velem, majd teljes erőből a falba üt.

-Mit csinálsz?!-felkiáltok, hisz megijedtem. Ezt én hoztam ki belőle?
Ki tudja..

-Szeretlek! Érted?! De te látom nem!-,ordít velem.

-Öhh sa-sajnálom!-,mondom.
Tényleg, tényleg szeretne? Vagy csak megjátsza?

-Sajnálhatod is, de hogy tudd küzdeni fogok érted, és meg is foglak szerezni! De valamit kérnék tőled, mond mar el nekem ki az a fiú! Akit jobban szeretsz nállam!-,ordítvelem.

-TE VAGY AZ!-,ordítom neki, könnyes szemmel.

-Igen?-,mondja flegmán.

-Igen! Én szeretlek, de ha te is szeretnél, nem így viselkednél velem. Felhívnál telefonon ha átakarnál jönni. Nem ezt az Alexet ismerem én. Én egy nyomulós, helyes barna hajú és szemű cuki fiút ismertem meg, de te nem az vagy...-,mondtam el a mondandómat neki.

-Hát sajnálom én ilyen vagyok.-,mondta már mosolyogva.

-Min mosolyogsz?-,kérdezem.

-Rajtad! Olyan cuki lány vagy!-, mondja azzal az idegesítő félmosolyával.

-Igen? Cuki vgyok?-,kérdezem.

-Igen te vagy a #legszebbcukorfalattokeletesedibabacicaavilagonakiazalexeessohasenkinemkaphatjameg-, mondja.

-Értem!-,mosolyodok el.

-Gyere, csüccs ide mellém!-,mondom neki.

Odasétált hozzám és ledőlt az ágyra.

-Olyan szar az élet!-,mondta ki hangosan.

-Hát az!-,értettem vele egyet. Megfogta a kezem és elkezdett rá köröket írni az ujjával.

-Ezt miért csinálod?-,kérdeztem flegmán.

-Mert tudom hogy szereted ha ezt csinálom veled!-,vágta rá perverzen.

-Hát nem nagyon szívelem...-,mondtam és rá másztam így ő alattam volt.

-Na mi van Cica Baba, beindult a fantáziád?-,kérdezte perverzen.

-Igen! Egy ilyen cuki fiúnál minte, természetes!-,mondtam, és az alsó ajkamba haraptam.

-Igen? És mit szólsz ahoz, hogy nekem is elég sokszor jársz a fejembe!-,momdta perverzen.

Ledőltem mellé és a mellkasára tettem a fejem majd így el is aludtunk.

Szasztook😎😎
Itt a kövi résssssz!!!
Puszi van!!

Ebből Mi Lesz?Where stories live. Discover now