"-Nem baba ez a valóság!-,mondta perverzen"
-Hát szerintem nem sokat örülnének ha a képébe ordítanák hogy tetszel!-,mondtam flegmán.
-Nyugi van!-,mondta mosolyogva.
Olyan helyes volt.-Na de folytassuk ezt a hülye feladatot!-,mondtam.
Végeztünk a feladattal és ráírtuk a nevünket. Boldog Maja és Molnár Alex
-Boldog Maja mi?-,nevette el magát Alex.
-Most mi van?-,kérdeztem flegmán.
-Mikor bejöttél nem voltak valami boldog!-, nevette el magát újra.
-Hát akkor bazd meg!-,mondtam kicsit túl hangosan és ezért mindenki ránk nézett.
-Maja és Alex most rögtön ki megy az osztályból!-,mondta Marika néni. Mi felálltunk és ki mentünk.
Alex becsapta maga mögött az ajtót.
És hátulról megfogta a kezem és magához rántott. Ez által megfordított és szorosan megölelt. Én eltoltam magam tőle.-Mi a fasz bajod van neked?!-,kérdeztem, miközben a szívem a torkomban dobogott. Jó cuki meg bejön, de baszus ne az osztály elött és még nem is ismerem.
-Kérdezted hogy én hogyan közlöm azzal aki tetszik hogy mit érzek iránta. Hát így Baba. Szokd meg mert amíg az enyém nem leszel kapni fogod a bókokat, a levegő puszikat az öleléseket és persze a csókokat!-,az utolsó szót a fülembe súgta amitől kirázott a hideg.
Gyors lekevertem neki egy pofont ami nagyot csattant az arcán és a folyosón nagyot vízhangzott.-Aucs! Maja én mondtam, tetszel bejössz meg minden ezt muszály lesz megszoknod.-,mondta komolyan. Megfogta a széles dagadt csípőm és magához húzott. Neki tolt a falnak én a lábaimmal átkaroltam a derekát. Tudom nem kellett volna de annyira vonzott. Felemelt csak ő és a fal tartott. Féltem hogy nehéz leszek számára és majd nem bír el. De elbírt.
-Látom bejön amit csinálok!-,mondta mély hangon.
-Na azért fogd vissza magad!-,mondtam flegmán, de mosolyogva.
-Rendben szerelmem!-,az utolsó szónál a fejét a vállamba nyomta és onnan suttogta a fülembe.
-Szerelmem?-,kérdeztem full vörös fejjel, és mivel a testünk egymáshoz volt nyomva így biztos érezte hogy a szívem őrült sebességgel kalimpál.
-Igen hisz...- Alex nem tudta befejezni a mondatát mert egy lány bukkant fel a folyosó végén. Még pont látta hogy a lábammal át karolom, de gyors lecsúszok róla és elválnak a testrészeink.
A csaj gyors léptekkel közeledett felénk és Alex feje is vörös lett, de látszott hogy a lány miatt nem miattam.
-Szia Alex!-,szólalt meg a csaj. Hosszú szőke haja a seggéig ért. Rövid szoknyája alól kilátszott a segge alja.
-Mi van Flóra?-,kérdezte Alex flegmán.
-Gyors túlléptél rajtam, és még hozzá egy ilyen dagadt ronda csajjal jöttél össze? Azt hiszed nem láttam hogy egymsra voltatok tapadva?-,kérdezte Flóra.
-1. Nem dagadt Maja, csak te vagy egy csontváz.
2. Egy kis ribancon min te, hamar túl lép az ember.
3. Nem csak egymásra voltunk tapadva, volt itt több is, és simán eljutunk az ágyig is.-,az utolsó pontnak nem nagyon örültem de ez van.-Szerintem leszakadna az ágy a csaj alatt!-,nevette el magát a ribi.
-Na takarodj innen te kis kúrva!-,mostmár én is közbe szóltam.
-Na mivan? Meg szólaltál bálna?-,nevette el magát.
-Flórika kúrva gyorsan fogdbe mert, olyat kapsz hogy még az exeid is meg érzik!-,mondtam flegmán.
-Igen? És ugyan mit teszel?-,nevetett vinnyogósan.
-Hát momdjuk ezt!-,nevettem el magam és lehúztam a picsa szoknyáját. Csak egy tanga bugyi volt rajta.
-Te leszbi vagy?-,kérdezte nevetve de még is flegmán.
-Nem, hanem te vagy a ribanc!-,nevettem el magam. Itt már Alex is beleszólt.
-Na taka van Flóra!-mondta Alex.
-Oks édes! Csak folytassátok a "folyosó szexet"!-,nevette el magát a csaj.
És lelépett.-Mi a fasz volt ez?-,kérdeztem flegmán.
-A volt csajom...-,mondta.
-Te komolyan jártál ezzel a kúrvával?-,kérdeztem nevetve.
-Igen...-,mondta.
Majd végre megszólalt a csengő. Visszamentünk a terembe. Én meg fogtam a cuccom és felmentem a termünkbe. Alex pedig lement a büfébe.
Mikor felértem Jeni is ultól ért.-Mit csináltatok azzal a fiú val?-,kérdezte kíváncsian.
-Öhmm semmit!-,vágtam ra.
-Ugyan, biztis volt több is annál a "semmi"-nél.- ,mondta.
-Oks majd elmondom!-,mondtam mosolyogva.
-Oksa, am lejönnél velem a büfébe? Mert nem hoztam magammal inni valót és kell venni!-,mondta.
-Persze!-, és csak utánna jöttem rá hogy Alex is ott van.
Lementünk és megláttam...
Sziasztók😊😊
Remélem tetszett ez a rész!!!
És jelezzétek ha szeretnétek folytatást!!!
Na puszii😚😚😘😘
YOU ARE READING
Ebből Mi Lesz?
Non-FictionBoldog Maja vagyok 17 éves. És az én "szerelmi" életem láthatjátok. Ez a könyv igaz történet alapján van kicsit átfogalmazva stb. Igen boldog pedig nem szoktam boldog lenni. Itt a wattpadon mindenki egy tökéletes fiú és egy lány történetét írja le...